YETER Artik biktim atliyoruk camdan nolur sizce bana?

Bazen atlarsin? Nolur bana?

Bazen atlarsin? Nolur bana?
intihar et
olursun
bisey olmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Hacı bu soruyu espri olsun diye yazmışsın ama seni ters köşe edicem. Ordan aşağıya , zıplayarak kafa üstü atlarsan ölürsün.
Kafa ustu dusmedigin surece cimleri korkutursun anca :)
Eywallah kuzu :)
Cevap
10Cevap
o seni kurtarmaz en üst kata çık sal kendini geber bnce
Bence et orda yokus var gibi :-) yola biyat belki freni patliyan kamyon denk gelr a. k
Birşey olmaz
cok cok ölürsün yani:)
Konu komşu dalga geçer. :):
Çimene atlama bari betona denk getir yazık. :D
Olmessin ama sakat kalırsın = )
Sen atla sana bişi olmazsa ben arkandan arliyorum
Atliyorum😂😂
bişe olmaz atla gitsin :D
cımbızla toplarlar hacı delimisin sennnn :D
ahahahaha :D
bir poh olmaz
Eller güzelmiş ;)
Bana versene :)
Napim bir yerime koyucam :)
Zemin bir şey olmaz
bisey olmaz
bisey olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar