Tecavüzü doğal hak saymıyrm. Ülkemde tabiki de ruh hastası insanlar var damacana bebek örneği gibi gibi
Ben sadece neden boyle bir durum oluyor dar kıyafet giyip neden onca zahmete kapiliysnz anlamı ne sebepi nedir dedim
KimOlsun sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Şahsen ben yapıyorum koçum neden biliyor musun?
Jennifer Lopez kalçası olup bel boşluğu ya da beli az olan biri olarak pantolon aşağı çekiyor yer çekimi kuvvetinden dolayı. Gotumden sıyrılıp gitmesindende yukarı çekmek daha iyi. Dışarıdan başka bir gözle bakılınca erkeklerin aletlerini çalkalaması gibi bir durum bu 😉
Damacana + Ayakkabi Tecavüzünde 1. --- Hayvan Tecavüzünde 2. --- Cocuk Pornosunda 5. olan Ülkemin Erkeklerinden söyle laflar cikiyor... Kimse durduk yere Tecavüze ugramaz... Kendi pisliklerine ahlaksiz sapik düsüncelerine nefslerine sahip olamayan ve buna KILIF uydurmak icin sucu Kadinin üzerine atan pis ruhlular... Damacana kuyruk mu salliyor? Ya ördeek? Yaa 1,5 yasinda ki Bebek bir erkegi nasil tahrik etmis olabilir ki? Kars`ta Tecavüze ugrayan ardindan öldürülen 10 yasinda ki Erkek cocuk tecavüzü hak edecek ne yapmis olabilir ki... Sapik ruhlu ahlaksizlar kadinlarin giyimi kusaminda degil sorun, sorun nefsine sahip olamayan sapik ruhlu erkeklerde...
Ben milletin giyimine kusamina karisacak laf atacak degilim, ama sucu sade kadinlara atan erkekler olmus onlara yazdim... isvicrede yasiyorum nedense Türkiyede ki bakislari bu ülkede göremiyorum... Kimse gözleriyle yiyecek gibi bakmiyor... Kimse kimsenin giydigiyle ilgilenmiyor... Ama bizim ülkede giyimden tut herseye kadar kadini suclu tutan bir zihniyet... Laaan ülkeen Damacana da 1. Hayvan tecavüzünde 2. ülke hala neyin tantanasini yapiyorsunuz... Miellet kendi ahlaksizlik namussuzlugunu birakip milletin giyimine kusamina bakarak namus ahlak bekciligi yapiyor... Hössstt derim böylesinee herkes kendine baksin sapiklarin suclarina KILIF ariyorlar bakas birsey degil... Baskasinin namusundan ahlakindan kime ne kimse tertemiz masum degil bunu kimse unutmasin... Allah ki baki olan herseyin en iyisini gören bilen... Neyse yeter bu kadar..
Sorun da orada zaten. Bizler İsviçreli almanyali gibi olmaya calisiyoruz tabiki de giyim kuşamına bir bayanın dikkat etmesi gerekir
Müslümanlıkta boyle birşey yok. Tabiki de herkes kendi sorumlu ama bir alman. İngiliz gibi at almaya kalkarsak sönümsüz kotu olur
Ben burada bir sebepten dolayı sordum. Wmw arkadaşlar sapık yaptılar
Sorunun dışına çıktık. Biri de gotumu de acar gezerm sanane diyor. allahın deyüzü
Etrafta o kadar gerizekali var ki... Tecavuze ugradiysa illa bir sey yapmistir ne demek? Tenha bir sokaktan gecmek zorunda olan bir kiz dusun arkasinda da iki erkek. Erkeklerinde ahlak yoksunu serefslzler oldugunu dusun o kizi kenara crkip tecavuz ederlerse o kizin gunahi nedir soyleyebilir misin? O sokaktan gecmek mi? Sonradan pisman olacaginiz seyler soylemeyin bu ulkede esege tecavuz ediliyo esek de mi juyruk sallamis? Tum sucu kizlara atacaginiza donup krndinize bakin nefsinize sahip cikin..
Yüregine saglik arkadas ne güzel dile getirmissin... Ülkemiz Damacana Ayakkabi tecavüzünde 1.----Hayvan teacvüzünde 2.---Cocuk pornosunda 5. ülke kendi nefslerine sahip olamayan sapiklar, sucu kadinin üzerine yüklüyor iste... Sanirsin Damacana da acik sacik giyinmis... Sapik pis düsüncelerine KILIF uydurmak icin kadini kullaniyorlar ahlaksizlar...
Anlamamakta ısrarcısınız arkadaş ! Ben bir soru sordum dedim ki neden dar giyiniysnz ve dar giyinme sonucunda bazı yanlış hareketleriniz var. mesela metrobüste kadın eli göğüsünde gidiyor. nedir bu arkadaş? resmen tutmuş gidiyor açıklasana bunu bana ? peki ya diğeri anne baba içinde büyükler içinde sevgilisi ile sarmaş dolaş ! açıkla bana ! peki ya dar giyinen mini etek altına tanga giyip nah benim götümde içimde bu şeklinde göstermek nedir ya hu ! kültür anlayışınız bu mu? veya bunu neye bağlıyorsunuz?
sokak ortasında apış arana giren pantolonunu utanmadan zıplamak hoplamak amuda kalkmak suretıyle düzeltirken kızlar pek yorum yapmıyor.
Tecavüz ile ilgili düşüncenin ne kadar aşağılık k. bakma nefsinize sahip çıkın ikisinde de suç varmış karşı taraf istedimi sence sende annene yapılsa erkek kesilirsiniz başkası olsa kadın tahrik etti nefes alıyoruz onda dami tahrik olcaksin azıcık şerefli olun be özgecan ın ne suçu vardı peki k. bakma tek suçları kız olmak
bakın; tekrar ediyorum. Yapılan doğru birşey değil lakin size bir kaç şey sormak istiyorum. Dürüst ol...
toplu taşıt içinde elini göğüsünde tutmak nedir? veya mini etek altına tanga giymek bunu göstermek? dar pantolon giyip anlamsızca atlayıp zıplayarak ustunu duzeltmek acıklarmısın bana kulturlu ınsan?
Ben soruya yorum yapmadım ben senin tecavüz ile ilgili söylediğine yorum yaptım soruyu güncel halinde haklı olduğun noktalar var ama söyle bir şey de var yabancı giyse güzel olur biz giysek iyi olmaz tabiki aşırı dar ve kisayi bende itici bulurum ama bizim erkeklerin çoğu nefesine sahip çıkmıyor
Ve kimsenin özeli seni ilgilendirmez benimde sevgilim bile olmadi ona bakarsan amaama bu seni zerre ilgilendirmiyor kıyafete karışmak hiç bir erkeğin hakkı değil kendinize hakim olun biz sizi ilgilendirmiyoruz sizinde kardesinize olsa görürüz
Ister gotumuzu acariz, ister kapatiriz, ister pantolonu cekistiririz arkadas sanane?
Bunu alın dışarı kim alıyor bu yobazları buraya?
O mini eteği altına giy gezin sokakta cahil piç , senin dar kot giydi diye müstahak gördüğün tecavüzü ancak senin gibi soysuz şerefsizler hakeder çünkü.
aynı şeyi sana da soruyorum ; Yapılan doğru birşey değil lakin size bir kaç şey sormak istiyorum. Dürüst ol...
toplu taşıt içinde elini göğüsünde tutmak nedir? veya mini etek altına tanga giymek bunu göstermek? dar pantolon giyip anlamsızca atlayıp zıplayarak ustunu duzeltmek acıklarmısın bana kulturlu ınsan?
Mini giymek demek kalçayı açmak demek değil açılacak gibi oluncada çekiyoruz.
Tecavuzu dogal hak sayan bir zihbiyetten ne beklersin ki
Aynen
ama uzun etekler bile yukarı çıkıyor. O yüzden düzeltmek şart.
demiym dedm ama dayanamicam. Senin o tecavüzle ilgili dusuncelerine koyayım ben cahil.
Ben bu hareketi yapıyorsam gelip bana hesabını sorarsın, genellemelerden banane? Ki kızlar öyle dahi olsa bu tecavüzü olumlulaştırmaz, hafifletmez.. yine terbiyesizlik her şekilde
ben senden bahsetmedim zaten. Soruya gelmen de anlamsız oldu. Hani sen yapmıyorsun ya. Buraya yapanlar gelmeliydi bence. ! salakça konuşma ! adap nedşr bilirmisin? sokakta eli göğüsünde yürüceksin altına mini etek ve tanga giyeceksin sokakta podyumdaymış gibi sallayacaksın sonra da ay yok bunlar sapık ! sen öyle giyinirsen sapıklaşırız tabi ! kadın dediğin her yerını ortmelı. siz açmaya yer arıyorsunuz 1 Batılılaşma diye diye. eminim bakre değilsin ve sevgilinle evlenmeden önce ilişkiye bile girdin BELKİDE... Göz var nizam var. herkes herşeyi biliyor. sizler adabınıza dikkat edersiniz. bizlerde ederiz. ( ruh hastaları hariç ) geldim 24 yaşına bakirim ben bakir. isteyen oldu yapmadım. ister inan ister inanma. ama bazı şeyleri de kabullenmek lazım
Gördüğün baktığın gözlerinle soydukların yetmiştir sana. Açlığın belli oluyor zaten evet. Bir daha da benim özel hayatım hakkında yorum yapma sakın, yok sevgilimle yatmışım bakire değilmişim sen kendi bacına yakıştıramayacağın şeyi başkasına iftira atamazsın anlıyor musun? Gerizekali koyunlar yobazlar.
Kızlara o kadar edepsizce yorumlar atmıssin ki insallah annenin kardesinin basina gelir her dedigin laf p**evenk 24 yasina gelsen nolur. Beyin anaokul terk kodumun abazası
Ne demek durduk yere tecavüz etmezler 10 yaşındaki erkek çocuğu da mı kuyruk sallamıştı gerizekalı
helal be kardesım ne guzel dedın valla :D
Ya bir defol git. Hasta
teşircilikkkk başkada bişi değil
Haklısın ya valla amaçsızca yapıyorlar
> sanane?
> yarın bir gün kızın olursa ve tecavüze uğrarsa ( kesinlikle böyle bişey yaşasın istemem ) o zaman tecavüz edene değil kızına kızarsın dimi iki yüzlü yaratık
İkisine de kizarim. Kimse tek duran yere suç işlemez. Seni sokak ortasında yoktan yere beceriyolar mi? Ya kuyruk sallaysn ya bsey yapysn ya da başka bsey eğer benim kızı afedersin kıçı başı açık gezerse bastan kaybedilmiş bir sınav zaten bu durum tabiki de kimse istemez böyle biseyu. Ama göz var nizam var. Edep hayâ var
Evet salakça.
düşüncesizlik - ...
Haha 😄 onlara sor😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?