Kızlar, o kadar dar giyinip üstünüzu çekme de ne oluyor :)?

Bazen görüyorum o kadar dar giyinmiş ki pantolon kaydığı zaman yukarı çekmek için resmen bacaklarını açıp çekiyorlar bazıları da hafif zıplıyor. Mini etek kısmı ise tamamen bomba o kadar eteği giyip aşağı neden siyiriyorsunz? Madem siyircaksnz neden giyiysnz bunca eziyet nedir ya hu !
Güncellemeler
+1 yıl
Milletimiz ne kadar da namuslu insanlarla dolu. Sorzan hepsi namus bekçileri ama eminim burada bana atıp tutan özelden ağza alınmayacak küfürler eden kızların çoğu her çıktığı erkekle bireyler yaşamış hatta bir çoğu sevgili ile yatıp ayrılmış ve bunda övünen tipler.
Tecavüzü doğal hak saymıyrm. Ülkemde tabiki de ruh hastası insanlar var damacana bebek örneği gibi gibi
Ben sadece neden boyle bir durum oluyor dar kıyafet giyip neden onca zahmete kapiliysnz anlamı ne sebepi nedir dedim
Kızlar, o kadar dar giyinip üstünüzu çekme de ne oluyor :)?
Cevapla