ismini söylemek yerine birbirimize hitap etme şekillerimiz vardır. örnek benim hitap şekillerim:
+Doktor
+makat
+moko
diye uzar gider.. :o)
+Doktor
+makat
+moko
diye uzar gider.. :o)
Küçüklerime;
Gözüm ve Canım
Yaşıtlarıma;
Birader, dostum, Hocam
Büyüklerime;
Abicim, Ablacım, Teyzecim, Amcacım
Samimi olduğum insanlara;
Kardeş derim ya da isimleri ile hitap ederim.
seviyorsam arkadaşımı : hocam, hacı, kanka, kanky, birader, kardeş
sevmiyorsam : keko, lülük, kamil, müdür( bütün götler müdürdür hikayesinden yola cıkarak) ayrıca sen bizim nutellacımısın ? kazım paristen? :)
Makat ne yaa.. :D
Baciii diyorum en yakın arkadaşıma ve kardeşime sadece..
Bana hacı diyenlerin ağzına azı biber süresim geliyor..
benim çevremdeki erkeklerde bir müdür furyasıdır gidiyor.
Cevap
13Cevap
okul hayatımın amerikada olduğu için erkek arkadaşlarıma gentleman bayanlara ise lady derim genelde :)
Eleştiriyorsam ya da kızgınsam direkt benzetme kullanır ya da hakaret ederim. (Düdük, hırt, ib*e gibi) Durum nomalse birşey kullanmam.
abi hacı hoca mübarek benimkiler biraz hacı hoca işi kaçıyo ama neyse... :D
abi, kardeş, dayı, dede(yaşa göre), ablam, ablacım, çocuk (çocuklara) , canım (çocuklara)
En yakin arkadaslarimdan biri bana surekli ağa - haci diyor agzina elimin tersiyle yapistirasim geliyor da bakalim artik ters bir anima denk gelmesini bekliyorum
tıpta ''kanka'' kelimesi ''konka'' ya çevrilmiştir...tıbbi bi terimdir de kendileri :D
Tanımadıklarıma adamım-hacım-üstat
Tanıdıklara bilader-kaptan-aga
Moko, kankeyta, bebeğim bunları çok kullanırım ben.
hacı,en çok duyduğum ortak,oooluumm,gardaşım,baba
birader, hocam, kardes, arkadasim, dostum,
abi , kardeş , hatun , velet
la hacııı gardaşş naptın la :D
Başkan :)))) uyuz oluyorum...
kaptan,hacı,kardeş,mal,birader,hayvan
aynen makat - moko bunlar ne demek
makat =g*t
moko = erkek cinsel organı (mokoko'dan)
hacı, hoca, kanka ve genelde reis :D
kanka, kardeş, hocam, hacım.
peder bey, valide hanım.
Kankitoş.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar