Bir iyi geceler diyenim yok napam aglıyam mı?

la ben uyucam simdi ama düşündüm
bir iyi geceler mesajı atacak hatun yok
arkadas desen oda yok..

e ben nasıl adamım la keşke ölsem
neyse

bir iyi geceler diyenim yok napaam aglıyammı?
Bir iyi geceler diyenim yok napam aglıyam mı?
Cevapla