İnançlı biri değilim ama herşeyin tesadüfi oluştuğunada inanamıyorum siz ne düşünüyorsunuz?

Bizi var eden bir gücün olduğuna inanıyorum ama nasıl bişey olduğu hakkında hiçbir fikrim yok ve Dünyada bunun herhangi bir cevabı olduğunuda sanmıyorum
İnançlı biri değilim ama herşeyin tesadüfi oluştuğunada inanamıyorum siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla