arkadaşlarınız "nasılsın?" dediğinde nasıl cevaplar verirsiniz sadece "iyiyim" mi,
"iyiden kötü kötüden iyi"gibi farklı cevaplarmı ?
"iyiden kötü kötüden iyi"gibi farklı cevaplarmı ?
ufff sikildim bu sorudan, soruyorsunuz, ama icinden hic bilmek istemiyorunuz. Bu soru cok otomatik oldu, birini gorunce otomatik '' heey nasilsin/naaber'' deniyor, sinir oluyorum o sorudan, zaten karsindaki insan '' ya ben bugun cok kotuyum, icim aglamak istiyor'' digcek sanki, kendisini oyle hissedince, o yuzden kimse gercekten nasil oldugunu '(hakketen iyi oldugundan haric) hep yalan soyler, ya ciddi sor, ya da cevabini cok onemsemiyorsan sorma.
Iyi sen derim. Önceden sadece iyi der gecerdim. 3 yıl boyunca bi' arkadaşım azmetti ve iyi sen dememi sağladı. Yerim onu ya çok özledim <3
o an hangi ruh halimdeysem onu belirtirim. şizofren değilim haaaa mesela mutluysam mutlu, üzgünsem üzgün, kafam karışıksa karışık derim fakat bunu sadece yakın arkadaşlarıma söylerim diğerlerine değil. diğerlerine standart iyidir saol sen nasılsın falan filan :)
kişiye göre değişir, parçalı bulutlu, itekledikçe gidiyo gibi cümleleri samimi arkadaslarıma söylüyorum...
iteledikçe giden herşey güzeldir :)
Cevap
39Cevap
Onu boşver de sen Carly Rae Jepsen'e benziyosun diyenlere ne cevap veriyosun? :)
ne alaka? saç kesimindenmi?
Nasılsın sorusuna ; Orta şekerli kahve gibi; ne iyi ne kötü.. derim..
Telefonda neredesin diyenlere ; Yerle göğün arasında.. derim.
kötü dediğimde neden sorusunu soracak insanların az oldugundan idare eder diyip geçiştiriyorum
yarısı iyi diyorum. ya da iç güveysinden hallice.
genelde, hamdolsun iyiyim, sen nasılsın derim.
değişir aslında bazen standart, bazen kötüyüm, bende bilmiyorum gibi çeşitli cevaplar veriyorum
İyilik Guzellik derim saçlarımı da bir sag bir sol yaparım. :)
Naber diyorlar genelde..
Bende inadına iyiyim,sen nasılsın? diyorum.
arkadaş gerçekten arkadaşsa ''iyim kardesim benim sen nasılsın'' derim :)
oooooo xxxx naber iyi ne olsun uğraşıyoruz iş güç sen napıyosun yavruu :))
Moralim iyide olsa kötüde olsa herkese iyi diyorum.Onun dışında istisna söylediklerim vardır.
bence o duruma gore cevaplanmali hani derlerya iyi demek adet olmus diye :) ama durum neyse ona gore yorum yapmak daha mantikli
eyv dostum iyi takılıyoruz sen derim tabi bayan erkek farklı cevap olur
soran:kardes nasılsı ?
cevap:nasıl olalım ıyıyız ıste...hatta ıyıyız dıyelım ıyı olalım
miğdemde biraz ekşime var bi de ayak parmaklarım hafif bi yanma diorum genelde
sanane sen doktrormusun..
kardeşim sorunca böyle demiyorum o doktor.
Hamdolsun iyiyim. Ya sen nasılsın?
nasıl olayım? derim hep
iyi gibiyim ama belli olmuyo :D derim
+1
adamına göre değişir o cevap
ya iyiyim sen? ya da teşekkürler sen? derim
İki Buçuk Beş Yedi Buçuk On :D
Şükür Allaha iiyim ya sen nasılsın ?
idare eder yuvarlanıyorum klasik yanıtımdır..
iç güveysinden hallice
bi rrr diye ses cıkar :D
Hamdolsun sen nasılsın derim
iyi sayılır sen nasılsın?
iç güveysinden hallice
Fine and you derim..
Kültür başka bişey :)
İç güveysinden hallice.
Teşekkür ederim
sen nasılsın?
sadece iyiyim derim laf kalabalığına gerek yok :D
İyiyim ya sen derim gülseren
iyidir n'olsun genelde
Alçak sürünmeye devam sen nasılsın
ii sen ? diye cevap verrim
iyiyim eh işte idare eder v.b cevap veririm genelde.
Verdiğim cevap.
İyi sen?
iyi Elhamdülillah sen nasılsın derim
hasta da olsam kötüde olsam iyi derim
İyiyim çok şükür.
sağol ... sen...
İyiyim sen nasılsın
dudaklarını büzmesen daha iyi
iyi takılıyoruz
sor gör...
allaha şükür :)
iyiyim .
eh işte
''İyi gibi.''
İyi diyelim iyi olalım derim genelde :D
bozuk çok şükür:)
İyiyim sen nasılsın
İyiyim sen ?
iyi
standart derim hep
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar