Ya bu aralar hic arkadasim yokmus gibi hissediyorum neden acaba?

Aslinda arkadaslarim yok degil bir kere sevgilim var bir yila yakin zamandir birbirimizi seviyoruz ve mutluyuz Allaha şükür. Sonra cok yakın oldugum bir kiz arkadasim var gercekten yakiniz onlada ayni lise ayni üniversite ama simdi bolumlerimiz farkli ama mesela onu baska arkadaşlarıyla olunca kiskaniyorum cidden. İlkokuldan bir kiz arkadasim var onunlada cok yakiniz simdilerde eskisi kadar gorusemesekte. Geri kalan erkek arkadaslarim sevgilim yuzunden gorusemiyorum zaten. Cevremdede genelde hep insan olur ama boyle cok bos oylesine arkadaslar gibi bilmiyorum napmaliyim yanlis mi dusunuyorum
Ya bu aralar hic arkadasim yokmus gibi hissediyorum neden acaba?
Cevapla