Merhabalar dinine bağlı bir ailede büyüdüm ve zorla yazları kuran kurslarına gönderilmedim kendi halimle dini öğrendim din üzerinde kendi kararlarımı verdim inanmak ya da inanmamak olarak öncelikle ilk olarak inançsızlığa gidip sonra fikrimi değiştirdiğim dönemler 15-16 yaşlarında oldu ve şu an 21 yaşındayım lafı uzatmadan şöyle anlatmak istiyorum;
İnsanların isteklerinin yerine gelmeyişi ve arzulanan şeye sahip olunamayışı
Bazı ailelerin çocuk sahibi olamayışı ya da engelli bir çocuk doğuran bir anneden daha acı verici ne olabilir doğuştan engeli olan bir insanın böyle bir hayat sürmesi hem ailesi için hemde ileride kendisi için psikolojik olarak bunalıma gireceği aşikar bunu bir sınanma aracı olarak görmek aile ve o kişi için kendini avutma aracı olarak görüyorum ve olası tanrı içinse izleyici konumda bulunması ona olan inancın daha da zayıflaması olarak görüyorum
Tarihler üzerinde yapılan zulumlerin bir sınanma bir şükür olarak görülmesi
Dünya savaşları yahudi katliamları müslümanların katliamları biri artık dur diyebilmeli katledilenler sadece bir din üzerine değil insanlığın kendisi Tanrının din ayırmaksızın her dine mensup olanların geçmişte geçmeyecek kadar derin yaralara neden olacak bir tarihi var ve engelleyen birşeyin bulunmaması (İNANÇ YÖNÜNDEN ZAYIFLAMAMA NEDEN OLAN BİR FAKTÖR) ve çok beğendiğim bir söz olarak toplama kampında duvara yazılan bir yazı olarak "eğer tanrı varsa onu affetmem için ayaklarıma kapanmalı" bunu paylaşmadan anlatmak istediğimi iletemeyeceğimi düşünüyorum
Yaşanılan psikolojik-ekonomik-ailesel problemler-çevresel faktörler
Herkesin yaşadığı genel bir durum ailenin ekonomik problemleri aile içi şiddet k&u
İnsanların isteklerinin yerine gelmeyişi ve arzulanan şeye sahip olunamayışı
Bazı ailelerin çocuk sahibi olamayışı ya da engelli bir çocuk doğuran bir anneden daha acı verici ne olabilir doğuştan engeli olan bir insanın böyle bir hayat sürmesi hem ailesi için hemde ileride kendisi için psikolojik olarak bunalıma gireceği aşikar bunu bir sınanma aracı olarak görmek aile ve o kişi için kendini avutma aracı olarak görüyorum ve olası tanrı içinse izleyici konumda bulunması ona olan inancın daha da zayıflaması olarak görüyorum
Tarihler üzerinde yapılan zulumlerin bir sınanma bir şükür olarak görülmesi
Dünya savaşları yahudi katliamları müslümanların katliamları biri artık dur diyebilmeli katledilenler sadece bir din üzerine değil insanlığın kendisi Tanrının din ayırmaksızın her dine mensup olanların geçmişte geçmeyecek kadar derin yaralara neden olacak bir tarihi var ve engelleyen birşeyin bulunmaması (İNANÇ YÖNÜNDEN ZAYIFLAMAMA NEDEN OLAN BİR FAKTÖR) ve çok beğendiğim bir söz olarak toplama kampında duvara yazılan bir yazı olarak "eğer tanrı varsa onu affetmem için ayaklarıma kapanmalı" bunu paylaşmadan anlatmak istediğimi iletemeyeceğimi düşünüyorum
Yaşanılan psikolojik-ekonomik-ailesel problemler-çevresel faktörler
Herkesin yaşadığı genel bir durum ailenin ekonomik problemleri aile içi şiddet k&u
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar