Onlara evlenmek istemediğimi nasıl anlatabilirim?

Şu zavallı kula bir yardım edin Allah aşkına

İyi geceler arkadaşlar. Ya arkadaşlar bir sorunum var. Tek başıma üstesinden gelemedim ve birde buraya yazayım dedim. Şimdi arkadaşlar benim 22 yaşım var ve üniversitede okuyorum. Bu yıl son senem. Arkadaşlarımın nerdeyse hepsi evli, akrabalarımında benimle yaşıt ve benden bir yaş büyük olan her kes evli yada nişanlı. Bir tek ben varım bekar. Ben bu durumdan rahatsız değilim. Evlenmek istemiyorum. Bunun için daha erken diye düşünüyorum, fakat ailem evlenmem için beni zorluyor. Evde kaldın diyorlar. Bak şu evlendi, şu nişanlandı, sen kaldın diyorlar. Hep kavga ediyoruz bu yüzden. Beni anlamıyorlar. Şimdi bana akıl verin onlara evlenmek istemediimi naslı anlatabilirim?. Nasıl anlatsam anlarlar?
Güncellemeler
+1 yıl
Ya arkadaşlar annem bütün evi cehizlerle doldurmuş ya Her taraf benim cehizlerimle dolu Gördükçe deliriyorum Kafayı yiyecem valla bu gidişle :)
Onlara evlenmek istemediğimi nasıl anlatabilirim?
Cevapla