Bilemi yok :'(
Çekilişte bu arabanın bana çıkma ihtimali % de kaç ( resimli ) ?
Bilemi yok :'(


Zamaninsa bir ogretmenim demisti,
Umutla yasayan simitle ölürmüş :D
Ama monoton hayata, heycan getiriyor bu cekilisler,
Insallah cikar, ben olumlu bakiyorum :)
Hade bakalım çıkarsa ilk seni gezdircem :)))
Ayıpsın üstüne yemek ve waffle ya da sufle ;) bunlarıda hatırlat
15 haziran :)
Aynen :)))
rica :)
Lamborghini çekilisi icin 25 30 tane magnum sifresi yollamistim bana misin demedi. O yüzden bunlardan umudu kestim :) hayirlisi umudunu kaybetme
Magnum ucuz bu 100 tl uzeri aleşverişler için
Ihtimal yüksek o zaman
Bizim mahalledeki deli iboya adriana lima nin bu gece vermesi gibi bisey dostum
Hahahaa :)))
Bu arabayi cok dusundum ocak gibi ama vazgectim sonra
Kullanılmaz bu. Çıksa satar baska alırım
Cevap
7Cevap
Misaşın 100 TL bir kupon zamanlanları vardı. Elim nasır bağladı kağıt doldurmaktan elde var sıfır :/
Çıkmaz yani
İnşş :)))
Hayal kurma boşuna bnde nescafeninkine katilmstm bir ara cikmadi
:)))))) neskafe ucuz bu 100 tl üzeri alışverişler :)))
Hahahaaa :)))
kaç kişinin katıldıgına baglı sana çıkma ıhtımalının % kaç oldugu
Yani orası öyle
İhtimal yüzdesi bile yok bence :)
O kadar mı :))))
bir umuttamı yok :(
:'( tamam
Ne haller kurdum ben :(
Aynen :(
avm lerde çok oluyor
binlerce insan şansını deniyor
ama çıkanını duymadım görmedim :)
aynen zor
%000000000000000000,1 😊
O kadar kötü yani :(
Arabanın rengi muhteşem yalnız
Evt çok iyi
klasık istatistiğe göre ya çıkar ya cıkmaz %50 :D
Dostum imkansız ya :)))
Çıksa ne olacak kanka Mazda araba 😃
Olsun kanka satar baska bişey alırız :))))
Güzel düşünce kanka 😃
1000/1 :(
Aaaaa :(
Cıkmaz bence
:)
Demi abi :(
%356
Fakiren ekmeği umut :)))
Asdffh öyleymiş 😂😂😂😂😂
:)))))) yaa yaa
Boşuna heveslenme
ni la sanamı cıkacak :)))))
sıfır Dostum
Bencede :)))
Biraz zor
Çok çok zorr
%50_____
Ciddimisin :P
Efet😎
% 00.1
Bir ihtimal var oda iyi :)))
%0. :D
:( vallamı
Heee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar