Anlaşmalı evlilik yapan ya da yapmak isteyen var mı aranızda?

lütfen geyik cevap yazmayın. son derece ciddiyim. sevdiğim hiç kimseden ilgi göremedim. nerde istemediğim ot var, o bitti dibimde. çocuk istediğim için ve artık ailem beni evli görmek istediği için birinin evlenme teklifine evet dedim. işadamı, hali vakti yerinde. ama ben onu hiç sevemiyorum. tanışalı 1 ay oluyor. aileler tanışıyor. haftaya yüzükl takmak istiyorlar. ama ismini söylerken bile gözlerim doluyor. nasıl bir hayatı paylaşacağım. öte yandan yaş oldu 33 . bundan sonra asla sevip sevilebileceğim biri olmayacak. cinselliğin olmadığı ama karşı tarafın özgür olabileceği bir evlilik yapabilim. ben sadık kalırım ama. zaten muhafazakarım. evliliğin bütün gereklerini yerine getiririm. tıbbi işlemle bebek sahibi de olmak istiyorum. uyumluyumdur. fason evlilik yapmak isteyen eşcinsel de olabilir. yeter ki hayatını eve taşımasın. mutsuzlukan ölüyorum. aklıma başka çıkış yolu gelmiyor. beni gibi düşünen yok mu? kağıt üzerinde evlilik ve boşanma olmayacak şekilde.
Anlaşmalı evlilik yapan ya da yapmak isteyen var mı aranızda?
Cevapla