1993 doğumlu bir tanıdğım var kütüğü Sivas'ta ancak İstanbul'da yaşıyor. Haziran ayında muayneye girdi.. 2013 Mayıs ayının başıyla ortası arasında askere gideceğini yazan bir kağıt verdiler.
Şimdi 1.soru)) Bazı insanlar diyor ki ilk tertiple (doğru mu yazdım bilmiyorum) yollarlar onu, ocak-şubatta gönderirler. Böyle bir şey olur mu?
2.soru)) Dediğim gibi kütük olarak Sivas'lı ama İstanbul'da yaşayan bu arkadaş tahmininizce usta birliğinde nereye düşer?
(askerliği 15 ay yapacak)
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER ¦ :)
Şimdi 1.soru)) Bazı insanlar diyor ki ilk tertiple (doğru mu yazdım bilmiyorum) yollarlar onu, ocak-şubatta gönderirler. Böyle bir şey olur mu?
2.soru)) Dediğim gibi kütük olarak Sivas'lı ama İstanbul'da yaşayan bu arkadaş tahmininizce usta birliğinde nereye düşer?
(askerliği 15 ay yapacak)
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER ¦ :)
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada bu kişi 1993 temmuz doğumlu.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer