Hiç otobüse minibüse para vermeden, akbil basmadan geçtiniz mi?

Ben geçtim, otobüsten geçmiştim bir kere.. Sizde de böyle bir durum olmuşmuydu?

Hiç otobüse minibüse para vermeden, akbil basmadan geçtiniz mi?
Cevapla