Evet soru ortada. İstanbul içerisinde yaşayan herkes az çok işe giderken metrobüs kullanmak zorunda e malum sürekli bir itiş kakış insanlıktan çıkıp savaşa gidermiş gibi binmeye çalışan insanlar kaynıyor bu insanlar için bir önlem olarak alınmalı mı?
Metrobüslere evcil hayvan giremez tabelası konulmalı mı?
Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,8b cevap paylaştı.
Vallaha alınmalı billaha alınmalı. Yaşlıya yer vermeyi geçtim bebekliyi bile arada sıkıştırıyorlar. O bebeğin haşatı çıkacak hale geliyor. İnsanlar düşüncesiz, insanlar kör, insanlar öküz (!) Vallaha metrobüse binmeye korkar hale geldim Gökçe ezilecek diye.
Maalesef her yerde mümkün değil bu olasılık çoğumuz ufak iş yerlerinde çalışıyoruz. Aslında site olarak birleşip minibüs falan alsak bir de şoför koysak içerisine karlı çıkarız diye düşünüyorum :D
Tabi ödenek onlardan çıkmalı bizim etimiz ne budumuz ne bir garip işçi takımıyız hatta yönetim ile aramızdaki bağı kurması için @sizofrenkarinca yı buraya çağırıyorum :D
O da çare değil ki zeytinyağı gibi üste çıkmaya çalışıyorlar hem birini dövsen başka biri geliyor o adamı korumaya çalışıyor tartışma uzuyor da uzuyor pek çaresi yok gibi
Sağlamlık sıkıntı değil, sıkıntı olayın büyüdükçe daha da fazla mide bulandırıcı hale gelmesi keza şiddet ortaya çıktıkça onlardan pek farkımız kalmıyor
Öyleleri maalesef sadece güce boyun eğerler. efendi efendi konuşup aşağıdan alsan daha da üstüne gelirler. Ben de şiddete karşıyım ama bazıları gerçekten hak ediyor.
Aslında mantıklı eskiden bir kaç fotoğraf görmüştüm otobüslerin, kamyonların üzerine balık istifi şeklinde yerleşen Afrika vatandaşlarını içeren fotoğraf mantıklı geldi bu görüş :D
En İyi Cevaplar