Sonradan acilan kızlar hakkında ne dusunuyorsunuz?

6. Sinifta ailemin zoruyla kapandim. Simdi lise 4 üm ve acilmak istiyorum. Kapali olmayi sevmiyorum en azindan tisort giymek istiyorum. Turbani sevmiyorum. Sonradan acilan kizlar hakkinda ne dusunuyorsunuz?
Sonradan acilan kızlar hakkında ne dusunuyorsunuz?
Cevapla