Neden insanlarla uzun süreli arkadaşlık kuramıyorum?

Millet gayet neşeli şen şakrak biriyim. Hatta arkadaş ortamında aranan biriyim yani ben olmazsam herkes gelsene diye ısrar eder falan .. Ancak konu bu arkadaşlıkları korumaya gelince max 2/3 sene sonra arkadaşlarımla aram bozuluyor ve hatta bana gıcık olunuyor. Öyle elle tutulur bir sebep de yok acaba bu nedendir bileniniz var mı?
Neden insanlarla uzun süreli arkadaşlık kuramıyorum?
Cevapla