Bana vurdu , çok üzgünüm, bu normal mi , ne yapmalıyım?

Ablam 36, yaşında ben 19,

Dün akśam telde diğer ablamla konuşuyordum , ablamı sordu (36yaşindaki ablam burada yok de dedi. eniştemle aralari kötü olduğu için ) bende şaka olsun gülelim diye burada yok de dedirtiyr dedim o anda 36yaşindaki ablam kalkti ve aferdersiniz popoma doğru baya hızlı eliyle vurdu
Ben ona ablam olduğu için. saygidan vurmadim ama çok kirildim ona ayit şeyleri firlattim. yere onu affetmicem çünkü çok kırıldım (SİZCE NORMAL Mİ bu sizdede oluyor mu napmaliyim? )
Güncellemeler
+1 yıl
Terbiyesizlik edip zeka seviyenizi gösterecek kadar... Olmayin ! İşinize gelmiyorsa yanitlamayin.
Bana vurdu , çok üzgünüm, bu normal mi , ne yapmalıyım?
Cevapla