Kızım Çok Çirkin ya Niye kimse sevmek istemiyor?

hani ben veya eşim de çirkin olsak tamam dicem ama yok gayet iyiyiz bizde ve sorduklarında kızım diyorum çok şaşırıyorlar bu senin kızın mı bazıları evlatlık sanıyorlar ben bile sevemiyorum bazen pekte sevimli değildir zaten saldırgan biraz napıcağımı şaşırdım sizin çocuğunuz öyle olsa ne yaparsınız?
Güncellemeler
+1 yıl
yanlış anladınız arkadaşlar benim sevmeme izin vermiyor dedim ya saldırgan diye yoksa kızım canımdan bir parça yani mal mıyım sevmiyim
Kızım Çok Çirkin ya Niye kimse sevmek istemiyor?
Cevapla