Gard alıp mı dövüşüyüm yoksa bodoslama giriyim mi?

Ben kickboksa gidiyorum yıllardır ayrıyetten vücut çalışıyorum güreşe filanda gidiyorum. Sınıftan birileriyle kavga etmek istiyorum yani kaşınıyolar edeceğim yani belli. Gard mı alıyım yoksa direk bodoslama giriyim mi? Karşımdaki amatör oldugu için bodoslama gelecektir.
Gard alıp mı dövüşüyüm yoksa bodoslama giriyim mi?
Cevapla