Neden arkadaşlık isteği gönderen erkekler sürekli asılma modunda?

Heralde koskoca sitede bi tek bana denk gelmiodur? Ne yapmak lazım kimseyi eklememek mi lazım ?
Güncellemeler
+1 yıl
Ya yanlış anlaşıldım galiba, tamam bende sohbet etmek istiyorum 1-2 kişiyi ekledim, gayet güzel muhabbet ediyorken konuyu başka yerlere çekiyorlar, bunu belirtmek istedim. Yoksa ben güzelim falan die hava atmak amacında değilim, sadece neden her sohbetin sonu iyi bitmiyor die sormak istedim ama ağzımın payını aldım, cevplarınızdan dolayı teşekkür ederim
Neden arkadaşlık isteği gönderen erkekler sürekli asılma modunda?
Cevapla