30 yaşına gelmiş ya da 25 İni gecmis adamlarin 18-19 luk kizlara çocuk gözüyle değil de kadın gözüyle bakmalarina yan gözle bakmalarina ne diyorsunuz?

Daha çocuk sayilacak yaşta oldukları halde kendilerinden en az 10-15 yas küçük kızlara neden o gözle bakıyorlar sizce?
Ve bunu yapan erkeklere de soruyorum kendi yasinizda kadınlar dururken ufak kızlara bu ilgi neden?
30 yaşına gelmiş ya da 25 İni gecmis adamlarin 18-19 luk kizlara çocuk gözüyle değil de kadın gözüyle bakmalarina yan gözle bakmalarina ne diyorsunuz?
Cevapla