Voleybol Bayan Milli Takımı'nın kaptanı Neslihan Demir, sigara içerken yakalandı. Sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz?

''Yedi yıllık eşi Orkun Darnel'den Mart ayında boşandıktan sonra oyuncu Kamil Güler'le aşk yaşamaya başlayan Eczacıbaşı Vitra takımında oynayan Milli voleybolcu Neslihan Demir sigara içmeye başladı. Sevgilisi Kamil Güler'le, Cihangir'de yaklaşık üç saat oturduğu kafede, sigara üstüne sigara yakan Neslihan, neredeyse bir paket sigarayı bitirdi. Bu durumu gören vatandaşlar şaşkınlığını gizleyemedi."
İnternette gezinirken bu konu ilgimi çekti ve fikirlerinizi merak ettim. Neslihan'ın sigara kullanması kadın olduğu için mi, yoksa sporcu olduğu için mi çok fazla eleştiriye uğradı? Bence kimsenin özel hayatı kimseyi ilgilendirmez. Ünlü bir bayan da herkes gibi dilediğini özgürce yapmalı. Buna sigara içmek de dahil. Sizler bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?
Voleybol Bayan Milli Takımı'nın kaptanı Neslihan Demir, sigara içerken yakalandı. Sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla