''Yedi yıllık eşi Orkun Darnel'den Mart ayında boşandıktan sonra oyuncu Kamil Güler'le aşk yaşamaya başlayan Eczacıbaşı Vitra takımında oynayan Milli voleybolcu Neslihan Demir sigara içmeye başladı. Sevgilisi Kamil Güler'le, Cihangir'de yaklaşık üç saat oturduğu kafede, sigara üstüne sigara yakan Neslihan, neredeyse bir paket sigarayı bitirdi. Bu durumu gören vatandaşlar şaşkınlığını gizleyemedi."
İnternette gezinirken bu konu ilgimi çekti ve fikirlerinizi merak ettim. Neslihan'ın sigara kullanması kadın olduğu için mi, yoksa sporcu olduğu için mi çok fazla eleştiriye uğradı? Bence kimsenin özel hayatı kimseyi ilgilendirmez. Ünlü bir bayan da herkes gibi dilediğini özgürce yapmalı. Buna sigara içmek de dahil. Sizler bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?
İnternette gezinirken bu konu ilgimi çekti ve fikirlerinizi merak ettim. Neslihan'ın sigara kullanması kadın olduğu için mi, yoksa sporcu olduğu için mi çok fazla eleştiriye uğradı? Bence kimsenin özel hayatı kimseyi ilgilendirmez. Ünlü bir bayan da herkes gibi dilediğini özgürce yapmalı. Buna sigara içmek de dahil. Sizler bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar