Yaşamak; Bir ağaç gibi yalnız ve hür, bir oraman gibi kardeşçesine. Bir arada yaşamak mümkün mü?

Yaşamak; Bir ağaç gibi yalnız ve hür, bir oraman gibi kardeşçesine. Bu mümkün mü?
Güncellemeler
+1 yıl
Sanırım hiç umut yok :/
Yaşamak; Bir ağaç gibi yalnız ve hür, bir oraman gibi kardeşçesine. Bir arada yaşamak mümkün mü?
Cevapla