Konusmayi ve muhabbet etmeyi bilmiyorum ne yapabilirim?

20 yasina geldim halen cocugum halen safim halen konusmayi bilmiyor kendime hakim olamiyorum. Muhabbet desen hic edemiyorum atilamiyorum konusmayi bilmiyorum insanlarla iletişim 0 ve çoğu zamanda bu yuzden terkedilen tarafim. Bunun icin egitim alabilecegim neler var. Biktim cunku bende farkindayim bir seyi 100 kere dusunene kadar bir baskasi coktan baska konu aciyor ve ortamin suskunu ben oluyorum. Bazen hic bsii anlamiyorum. Üniversite öğrencisiyim bir yardim edin
Güncellemeler
+1 yıl
Utangac degilim herkes konusmayi bilmiyorsun diyor ortamda konusmayi bilmiyorum konusuyorum ama. havaya
Konusmayi ve muhabbet etmeyi bilmiyorum ne yapabilirim?
Cevapla