Türk polisi hakkında düşünceleriniz nelerdir? İyi ve kötü yanları nelerdir?
Seviyorum Çünkü...
Sevmiyorum Çünkü...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Seviyorum tabi ulan benim canımı malımı onları koruyor. Zamanında marketten polisi kovan itler hırsız girince totosu tutuşunca 155 i arayacak ya ona gülüyorum.
@Condom01 ne diyorsun abicim beyin engelli misin sen?
Ozel harekat polislerini severimde gerisini sevmem benim arkdslrm vardi bir sap olamadilar tabiri cahitse snra polislge basvurdular 2yil snra beline silah aldi 2 3bin maasla gelms bna hava atiyo calisiyorum bak silahmda var sen okudn okdr uni dha 2 3bin maasn yok vs diye o yüzden bir cok polis bebe dha bir sap olmyn adamlr polis olnca kendni adam saniyor ben bosuna okdr emek harcayp gzl unilerde okumuyorum benim unim bitnce 5 6bin alcm kafam rht olck
İyi polis sevilir kötü polis sevilmez Bunun ayrimini iyi yapmak lazim
Cevap
9Cevap
Severim bebde olmak istedim kismet olmadi bircok guzel sebevar Bir siyasi Partinin silahli korumasi ve silahi ve hatta kolesi olmus bir turk polisini istemeyorum siyasi partiye hizmet etmek yerine asli gorevlerini yapsinlar
sevmiyorum çünkü 2 kere denedim olmadı, şimdi birini görsem kıskanıyorum :)
polis ne oliyyyyy alın teriyle kazananlaramı deniliyor rüsvet almayanamı güclünün yanında olanamı deniliyor ya da ergene kimlik sorarken kıvırarak yürüyene iyi akşamlar diyenemi polis deniliyor : Ben cözemedim polis ne oliyyyyyy
Seviyorum çünkü çok karizma ve bazilarinin cok merhametli şefkatli olduğunu dusunuyom
yeni ergen modası: polislerden nefret etmek
yakışıklı oluyolar :d. d. dd.
sevmiyorum cünkü cok artistler
illa sevmemiz veya sevmememiz mi gerekiyor?
Iyyyyy sevmiyoruz sebepleri buralara sığmaz
gezi parkından sonra bir şüphe oluştu
sevilmez mi ya özellikle özel harekat
aynasizlar XD
Nötrüm
Seviyorum iyiler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?