Erkeklere abaza diyen kızlara bir sey soracağım?

Erkeklere abaza falan diyorsunuz ya eğer sizde erkek doğsaydınız sizde öyle olurdunuz neden onları kendi yerinize koymuyorsunuz yazık değil mi adamlar bilerek mi öyle oldular hormonları tavan seviyede eskiden olsa 13-14 yaşında evleniliyordu tabi şimdi öyle mi?
Erkeklere abaza diyen kızlara bir sey soracağım?
Cevapla