3 kişilik bir kız arkadaş grubu konusunda yardıma ihtiyacım var?

Bu tip gruplar genellikle dışarıdan çok mutluymuş gibi görünürler ve kendilerine imrendirirler.Ama içerilerinde meydana gelen dargınlıkları sadece o 3 kişi bilir.
Bilirsiniz her ne kadar birbirimizi eşit seviyoruz deselerde sanırım bir ikili daha samimidir.Bende bugün bu konuya danışacağım ve tamamaen tarafsız bir şekilde anlatacağım.

Çalışkan bir kız var ve onundaönceden tanıştığı eğlenceli bir arkadaşı var.Daha sonra bu ikilinin grubuna bir kız daha dahil oluyor.O da çalışkan bir kız ve sessiz.
Kişilere A,B ve C kişisi dersek;
A kişisi uyanık ve çalışkan.Diğer ikisi samimileştiğinde hemen aralarına girip onları çaktırmadan ayırabilecek bir kapasaitesi var.
B kişisi kıskanç ama eğlenceli.Çevresi tarafından rağmen gören 3 kişilik gruptaki en sosyal kişi ve bu kişi diğer ikisi samimileştiği an atar yapmaya başlar.
Ve son olarak;
C kişisi sessiz ve çalışkandır.Diğer ikisiylede arası iyidir.Diğer ikisinin samimi olduğunu gördüğünde üzülür ama müdehale etmez ve akışına bırakmayı tercih eder.

Sizce bu grupta dışlanacak birisi olsaydı o kim olurdu?
3 kişilik bir kız arkadaş grubu konusunda yardıma ihtiyacım var?
Cevapla