Tipim iyi değil diye kızlar benimle konuşmuyor.. .( ?

Kızlar benimle konuşmuyor takılmıyor oysa çok güzel muhabbetim var ama hiçbirşekilde okulda mesela kızların yanına çağırdıgı gezdıgı adamlardan değilim çok üzülüyorum bu duruma ya oysa gercekten çok iyi muhabbetım var ama işte beni yanlarında pek görmek istediklerini sanmıyorum çirkinliğin gözü kör olsun :((
Tipim iyi değil diye kızlar benimle konuşmuyor.. .( ?
Cevapla