Ne diye sahipleniyorsunuz ?
Biz kendimiz karar veremicekmiyiz hiç bir zaman ya
Biz kendimiz karar veremicekmiyiz hiç bir zaman ya
Kadınlar, kadınları dinleyen bir erkekle neden sağlıklı bir ilişki yaşayamazlar? (İstisnası yok bu durumun :). ) bu sorunun cevabını bulduğunda kendi sorunu da cevaplamış olacaksın.
Feminist
Bir erkeğin sevdiğini sahiplenmesi kadar güzel bir şey var mı ya? Senin isteğin ne peki?
oha ya :D allah aşkına öyle mutlu mu olunur?
Benim istediğim herkes free kafasına göre yaşasın bazı şeyler hariç
Sahiplenmeyi mal edinme sasanıyor
Bağlılık ayrıdır mallık (Sahiplenme) olayı ayrıdır
şu an hepsi birbirine karışmış vaziyette
Cevap
27Cevap
Sevgilim beni sahiplenir ancak asla hayatıma karışmaz. Aradaki farkı bilmek önemli. Hayatıma müdahale eden bir erkekle mutlu olucağımı sanmıyorum
evet benimki bilmiyor o çizgiyi
O ilişki yürümez öyle. Ya karşına alıp adam gibi konuş, ya da ayrıl. İş ciddiye binince hepten mal gibi davrandıklarını çevremden biliyorum.
Ne kadar guzel iste sevgisini bu sekilde gosterir erkek sever kiskanirki sahiplensin sevdiginin sana seninde ona sahipcikmanizdan daha duzel bir his daha var mı
sahiplenme başka bişey herşeye karışma başka bişey ben bayanların yerinde olsam herşeye karışan ya da sus benim dediğim olcak bir kafayla ömrü bırak bir gün geçirmem:S
var mı öyle olmayan Türk Erkeği
ben kadınıma saygı duyarım ha çok sahiplenirim ama dediğim gibi benim yanında olduğumu hissetmesi anlamında ama herşeyinede karışmam çünkü kölem değil o bir kadın
Sevdim s
Ne güzel işte.
sahiplenmeselerde sahiplenmiyorlar dersiniz he kızlar..
yok ya rahat bırakılmak istiyorum öyle sevemez mi iki insan
Kıskanma ile sahiplenmeyi karıştırıyorlar. Barınaktan köpek alıyorlar sanki..
aynen ne sanıyorlar kendilerini anlamıyorum
Onların da suçu yok aslında. Kendi kararlarını veremeyip "sahiplenilmek" isteyen aptallar yüzünden her kızı genelleyebileceklerini sanıyorlar sadece
erkekte sahiplenme
sevdiğini kıskanmasından dolayıdır
Çok gerekli mi?
Bırak ya hastalık o hastalık
Sahiplendirmeyeni kaale almam önemsemem. Söylediğim konuda haklı çıkarsam ki hep haklı ççıkarım bir de karşıma gelip ağlanmasın niye böyle oldu diye
Ben Kendii Düşüncemi Söylüyorum
Sahipleniyorum Çünkü Kayıp Etmekten Korkuyorum
Haklisin sahiplenmek ayri kisitlamak ayri ama beceremeyenler sahiplenirken kisitliyor
evet evet
sahiplenme derken sanki senin malınmış gibi kullanmaysa karışmaksa bende yok o
Sen zengin bir koca bulda gorelim bakalim sahiplenmiyormusun yoksa ya da aşik olduğun birini bos konusma.
ne saçma paragoz seni
:D hahaha
Ne güzel işte benımsın dıyor sahiplenıyor buna sevinmenız lazım
:D değişin şu kafayı değişin
Bence siz o kafayı değişin erkekleri de değiştirdiniz adam yanında mini etekle kız gezdiriyor memleketi bitirdiniz :D
normal değil mi zaten o
Değil bana göre adam sevgilisini o vaziyet yanında gezdırıyor ve mıllet sevgilisine bakıp iç çekiyor benim mezhebim bu kadar geniş değil zaten memlekete o normal bu normal diye herşeyi alıştırdınız kafanıza göre takılıyosunuz..
Sahiplenmek ayrı şey.. Her şeye karışılması ayrı..
Aradaki ince çizgiyi buldun mu sorun kakmaz.
bulamıyor adam 3 senedir herseyi birbirine karıştırıyor
Gece kara karıncayı görenler var hep sen karar veremezsin sevgilim :)
sahiplenme ile senin karar vermenin ne alakası var ki
sinirlerin yıpranmış senin ne konustugunu düşünmeden yazmıssın relax ol ve yazdıgını oku 1 2 3 4 5 gerekirse anlayacaksın ozaman
sahiplenmese bu sefer erkek dediğin sahiplenir diyorsunuz ne istediğinizi bilmiyorsunuz. ha şimdi diyeceksiniz ki ben onlardan değilim nerden bilelim kim nasıl biri ne istiyor
Tanıyın bir zahmet
oldu tanıyalım, bilmem napalım siz ancak boş beleş saçma sapan işlerle kendinizi oyalayın yeni yeni şeyler çıkartın
de get ya
eksiyi de vermişsin canın sağ olsun
vermedim ama şimdi verecem
yine canın sağ olsun ama bu kadar sinir erken öldürür insanı geçmiş olsun
ne sinirini ya burddaki yorumlar sinir etti
sinirli olmaya meyilli birisiniz
evet cok
iyi günler deli hanım
Bak kendini beğenmiş bir femist. Sana soran olmadı
ben burada sordum sen hangi beyin hücrene güvenerek burada sacma sapan cevap veriyorsun
Bu bizim doğamızda var. Sadece erkekklerde değil erkek olan bütün canlılarda böyle.
İstemiyorsan aha gapı orada. Sahiplenmeyeceğim karıyı napam ben.
sana ne oluyor
Sana değil genel ^^
sus konusma otur yerıne sen bılmezsın:))
kaşınma :D
Evet veremeyeceksin. evinin kadini cocuklarin anasi ol.
Hasta ediyorsunuz insanı ya
Ben sevdiğimi sahiplenirim oda beni sahiplenmeli.
Sanki sadece erkekler sahipleniyo.
şahsen ben sahiplenmem
sizde bize sahip çıkın
Çok gereksiz
Başı boş dolaşın o zaman
Keşke
öyle bir duygu var bende de.
Ne diye? anlam veremiyorum
sevdiğimi sahiplerinirim
Ne cinssiniz he.
Niye
Ne halin varsa gör
sana noluyor
a aaa Bana ne oluyor beee
Kadin sahiplenmek ister
Ben onlardan değilim
heee
Her insanı değil
Benim suçum ne
sinir ediyor uzmuyor
sevgilimse bitmiştir
sus konusma
kes ceneni
Sesini kesme çeneni kes :D
mesaj atmadan ölme bak içimde kalır :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar