Hayatımın anlamına:Paytak ördek,döt =DD
Kankalarıma:''Kanka'' düz yani bir fark yok dümdüz kanka =DD
Kankalarıma:''Kanka'' düz yani bir fark yok dümdüz kanka =DD
Hiç lakap takma gibi bir alışkanlığım olmadı ama eskiden yolsa karşılaştığım yakın arkadaşlarımdan bazılarına''Naber l*n gereksiz'' demişliğim vardır
Kankalarıma:''Kanka'' düz yani bir fark yok dümdüz kanka =DD
Hırkız D=D=D
ama öyle :D
ahahahah en yakın arkadasımla mesajlasırken birbirimize genelde zilli ya da kahpe deriz ama yüzyüzeyken yavrum falan :D
Lakap takma huyum yoktur..
İsimleriyle hitap ederim genelde.
Cevap
14Cevap
Elmalı şekerim, pamuk şekerim, prensesim falan filan. Kankama ya sapık derim ya da kanka derim düz kardeşim de derim
Sevgilime gıcık veya uyuz diyorum arkadışımada lakap kullanmıyorum
Kimseye lakap koymadım, ama bana koydular daha doğrusu kısaltma kullanıyorlar
bir arkadaşım vardı sürekli kızlara yavsiyordu bende bit lakabını koydum :)
Biri beni mi çağırdı komşular..
Ahahah nasıl da denk geldi yaa =DDD @ben-kisaca-fd Ahahaha =DD
sevgilime sevgilim derim ama arkadaşlarıma bir şeyler söylerken baya saçmalıyorum
pek lakap kullanmıyorum
valla burada yazamıcamm
Ponti var pontiac transam arabasi oldugu icin
kanka, yevmiye, dayı, bla bla bla bla :D
Raffığım :D kankalara
Ben arkadaşlarımın hepsine l*n öküz derim 😁
öyle ergence lakaplar kullanmam kimseye.
cicikom
atyalagı
ciha rrrrrrrrr
Kanka ayagı toto ayagı
esmerim diyorum
sevgilim sensin çaktrma ;)
Yakışıklı :D
pıtırcık :D
hepsinde küfür var.
Hı hı
ayıplı söyleyemem...
ezik derim genelde
* derim ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar