Bazen kendime cok cirkin geliyorum, bazen kendimi cok guzel buluyorum. Bende mi bir anormallik var? Size de oyle oluyor mu?

ozguvenle bir ilgisi olabilir mi? laf atmadan gorus yapin lutfen :)
Bazen kendime cok cirkin geliyorum, bazen kendimi cok guzel buluyorum. Bende mi bir anormallik var? Size de oyle oluyor mu?
Cevapla