+1 yılmaddenin 5. hali gibi , kötü yeri bıçakla oyulmuş patates gibi , sevdiğini başkasına kaptırmış mecnun gibi , beklediği gelmeyen metrobüsün arka koltuğu gibi , duraktaki film afişleri gibi , hiç siftah yapamamış esnaf gibi, havada asılı kalan son bulut , kıyıya vuran dalgalar gibi , fransızcada hocanın okutmadığı r harfi gibi, aşkların basitliği, sevginin son damlası gibi, sabahattin alinin maria puderi, instagramın direkt mesajı , whatsapın gizlenen son görülmesi gibi ,
Ve ben, son sigaramdaki dumanları da hapsediyordum içime,
Saat on ikiyi beş geçiyordu. Tuncel kurtizin de dediği gibi11 Yorumla- +1 yıl
Ovv çok iyi
En İyi Cevaplar
Bacağı kırık at gibiyim, kaçak çıkılmış kat gibi, yanlış hedefe atılmış ok gibi, kabız olan g. tte b*k gibi, kırk ucu kırık tarak gibi, iktidarsız y. rak gibi, yıldızlı pekiyilerin yanında dört buçuktan beş gibi, esrarsız kalmış keş gibi, ama iyiyim be gülüm iyiyim...
14 Yorumla- +1 yıl
Bunu kendin mi yazdın gerçekten? :D
- +1 yıl
Kim yazdıysa eline sağlık :D
Kendimi Rusya bandıralı kuru yük gemisiyle karaya vuracakmışım gibi hissediyorum.
127 Yorumla- +1 yıl
Ben bugun dis macununu fircaya surdukten sonra agzina gotururken yari yolda macunun lavaboya dusmesi gibi hissediyorum
- +1 yıl
Arsız bela çalan gelin arabası gibi hissediyorum
- +1 yıl
O kadar dolusun yani :D Bugün kendimi '' Aşk bu kızıl ötesi yaralı müzesi hareket edemem'' sözünün ana fikri gibi hissediyorum
- +1 yıl
Ben kendimi hissetmiyorum. Ben aslında YOĞUM
- +1 yıl
Bazen o kadar sıkılıyorum ki belki de bir limondan daha çok
- +1 yıl
Kendimi balıkesirin çılgın eşekleri gibi hissediyorum
- +1 yıl
Kendimi bir arkadaşını gördüğünde öpeceğini sanıp yanağını uzattıktan sonra öpülmeyip mal gibi kalmış gibi hissediyorum
- +1 yıl
404 NOT FOUND gibiyim
- +1 yıl
hahaha sesli güldüm :D
Kendimi Yıldız Tilbe tweetleri gibi hissediyorum - +1 yıl
Kız meslek lisesinin çıkış saatinde okul önünde toplanan apaçilerin iki tel saçındaki 1 kilo jole gibi hissediyorum tutunacak bir dalım yok
- +1 yıl
Kendimi : https://www.youtube.com/watch?v=94PLVyQPG08 şurdaki röportajı yapan kadının terkedilip mal gibi kalması gibi hissediyorum
- +1 yıl
Kendimi aquaparkta kaykaydan kayarken yarıyolda suyun kesilp kaykaydan seke seke inmek gibi hissediyorum
- +1 yıl
haha :D kendimi ''whatsapp var mı ya? :) '' diye sorup '' numaramı veremem üzgünüm'' cevabını aldıktan sonra '' zaten istemeyecektim ki kullanıyosan güle güle kullan diyecektim ehehee'' cümlesindeki bozuntuya vermeme çabası gibi hissediyorum
- +1 yıl
Komşusunun oğlu tıp kazanmış çocuk gibi hissediyorum
- Kişilik & Karakter konusunda 8b cevap paylaştı.
+1 yıl72 Yorumla- +1 yıl
Güzeldi abi :)
- +1 yıl
Teşekkürler.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
141Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılSabah uyandığımda su içinde erimiş sabun gibi hissettim öyle çaresiz birinin onu kurtarmasına ihtiyaç duyan beyaz saf sabun gibi. Öğlene doğru sahibinin ayaklarına dolanan pisicik gibi şimdi ise tüm gün eve tıkılıp kaldığım için fanusun içinde amacsızca sağa sola giden balık gibi hissediyorum.
11 Yorumla- +1 yıl
Sabun güzelmiş:D
Bugün kendimi sofra bezinden düşen ekmek kırıntısı gibi hissediyorum.
Diğer kırıntı arkadaşlarımdan ayrı kalmış, kendimi şişirerek ben burdayım beni görün de gırgırlayın diye yırtınan ve heran bir karınca tarafından kaçırılma korkusu içinde tehlikelerle savaşıyorum :D13 Yorumla- +1 yıl
hahaha guldurdun :D
- +1 yıl
Yeterince yaratıcı oldu :) +1
- 12 Yorumla
- +1 yıl
hahaha :D
KENDİMİ BERBAT HİSSEDİYORUM HAYATI ÇEKMEK İSTEMİYORUM HER GUN DAHA DA REZALET ANCA OKUL EV DERSHANE BASKA bir HALT YOK BOYLE HAYAT MI OLUR KÖLEYİM RESMEN KÖLE YETER ARTIK GİTMEK İSTİYORUM BURDAN BU ÜLKEDEN BIKTIM İNSANLARDAN BENCİLLİKLERİNDEN YÜZSÜZLÜKLERİNDEN EMEKLERİMİN BOŞA GİTMESİNDEN BIKTIM !!! - That's how i feel right now...
10 YorumlaBugün bomba gibi uyanmıştım, enerjiktim. Her neyse dershaneye gittim, dershaneye girmeden önce sevgilimle buluştum ve kahvaltı yaptık. Ama ama ama taaa ki nedense bilmiyorum artık bir anda telefonumu isteyip herşeyi didik didik arayana kadar. s. s 200 üstünde rehberde kayıtlı insan vardı, bütün kızları silmiş, bir baktım 20 kişi var :Ddd Her neyse enerjik gün sevgilimin sorgulamaları, dersteki imalı bakışları ve tripleriyle b*k oldu :\
18 Yorumla- +1 yıl
Taviz verme bence bu kadar :D ya da sen de yap bıksın bu durumdan telefonlara bakmayalım desin :D
- +1 yıl
Belki sende işe yarar ben yaptım yaramadı :D
- +1 yıl
Öyle ilişkimi olur be :(
- +1 yıl
Ohoo sıkar insanı
+1 yılBu iste var bir gariplikler..
https://hizliresim.com/Yv7LLl11 Yorumla- +1 yıl
hahaha :D
Ermeni donu lastiği gibi uzamış
Kırılmış payton dingili gibi ve,
Zalimin kızının izdirabına yenik dusmuş okalaptus yapragının üzerinde kalan su tanesinin kızgın güneşte buhar olup gidişi gibiyim
Eig secmessen ne diyim daha artık :))14 Yorumla- +1 yıl
Daha iyi cevaplar var kızlarda:D
- +1 yıl
alakası yok :D
yolun kenarinda sadece "gorenleri" tiksindiren , unutulmus ve kurumus bir kopek kakasi gibiyim bu gun.
11 Yorumla- +1 yıl
Çok kötü :(
EN üst rafta kalmış kokmuş peynir. kurbanda dişin arasına sıkışan et. yatağa yatınca gelen çiş. evde kalmış kız gibi hissediyorum.(
11 Yorumla- +1 yıl
Hahaha :D EİG adayı :D
+1 yılçaya batırılmış bisküvi gibiyim, bir yanım sert gibi görünse de yavaş yavaş parçalanıyorum..
22 Yorumla- +1 yıl
Haha bu iyiydi +1 :)
- +1 yıl
soru hala gündem de.. o zaman... :))
radyoda sıradaki parça gibiyim, ne olduğum belli değil; kimin seveceği de kimin terk edeceği de belirsizim..
+1 yılO kadar keyifsizim ki kelimeler yetmez. Umutsuzluk sardı her tarafımı. Ve diyeceksin bugüne özel mi , hayır her zaman ki halim ama bugün çok daha kötü hissediyorum. Lanet olsun ki doğru düzgün bir sebebi bile yok. Bazen ölüleri bile kıskanıyorum. Yaşamak gibi gelmiyor bana bu. Her ne zıkkımsa işte.
03 Yorumla- +1 yıl
Baba yorgun :( :D Neyin var cidden böyle misin hep
- +1 yıl
Genel ruh halim böyle ama bugün daha da kötüyüm
- +1 yıl
Aa neden acaba :/
- Kişilik & Karakter konusunda 366 cevap paylaştı.
+1 yılSakladığım biyerde tedavülden kalkmış yüklü parayı bulmuş gibi
11 Yorumla- +1 yıl
Ne acıdır o :( Farklı bir yorum teşekkürler :D
tarlası yanan köylü bebeğini kartal kapmış fatma girik :/
13 Yorumla- +1 yıl
hahah :D
- +1 yıl
İğrençsin :D
+1 yılkendimi balkondan atarken aşağıdaki sivri uçlu demirleri teğet geçerek toprağa yumuşak sakin bir iniş yapan aptal gibi hissediyorum
11 Yorumla- +1 yıl
Yetenek o :D
+1 yılKendim değil ama hayatım tuvalet gibi. Gelen içine ediyor giden içine ediyor.
11 Yorumla- +1 yıl
Hmm :/
+1 yılŞarjı bitmiş telefonun çaresizliği var şu an üzerimde kapandım kapanıcam 😕
115 Yorumla- +1 yıl
:( en kötümüzsün :D
- +1 yıl
😞Farkındayım kapanayım bari ben bitsin bu ızdırap 😕
- +1 yıl
şarja tak kendini :D
- +1 yıl
Yok bugün kapanıyımda yarın takarım uykum geldi sütümü içtim sabah iş var hafta sonunu iple çekiyorum yorgunluk başa vurdu beyin error :D
- +1 yıl
huu hemen yat uykusuz kalma :D ben daha duşa gircem üşeniyorum :D
- +1 yıl
Geç saate bırakma daha çok üşenin canın istemez duş bu ihmale gelmez :D
- +1 yıl
ya kalkarsam şurdan yaparım :D
- +1 yıl
Kalk o zaman hadi çabuk hemen şimdi :D
- +1 yıl
ya kızma kızma :D beş dakka daahaaa :D
- +1 yıl
:D bak ben şimdi yatiyorum tamammı sende kalk gir duşuna ve doğru yatağa yeter gari bu kadar içli dışlı olma bu ksyle kıskanırım ben :D beyin error demiştim değil mi :D
- +1 yıl
haha çok sevdim ben seni ya :D takibe alıyorum :D
- +1 yıl
Tabikide takip listeme renk katarsın en pembesinden :D
- +1 yıl
Hahaha :D teşekkürler canım :))
- +1 yıl
Rica ederim gülüm bugünlük bu kadar kalk gir duşuna sende görüşmek dileğiyle hayırlı geceler diliyorum 😘
- +1 yıl
Teşekkürler kuzum kalkıcam tamam iyi uykular sana :)) :**
+1 yılÇölün ortasında bir şişe su gibi öyle değerli öyle muhteşem hissediyorum ☺
22 Yorumla- +1 yıl
Huu çok iyi :)
- +1 yıl
Ahhahaahha tesekkürler 😊😄
+1 yılTavada ki son sucuk gibi hissediyorum herkes beni istiyor ama kimse hamle yapmıyor :/
125 Yorumla- +1 yıl
Gazi reklamı geldi aklıma :D Gazi benim !
- +1 yıl
Ahahaha :D :D
- +1 yıl
Yalnız sendeki özgüvende iyiymiş :D
- +1 yıl
O nerden çıktı ya :D
- +1 yıl
Öyle hissettim :D
- +1 yıl
Allah Allah iyi bakalım :D
- +1 yıl
Hadi bakalım ;)
- +1 yıl
Tuhaf ya senle hiç konuştuk mu bu sitede? :D Yorum ya da mesaj? Mesaj pek sevmem de yorumlarda falan karşılaştık mı? :D konuşmadıysak bile nickini bilsem kesin tanırım sitenin muhtarı gibiyim sitenin %70 lik kısmını tanıyorum :D
- +1 yıl
Nerden böyle bir kanıya vardın ki şimdi sen? :D
- +1 yıl
Öyle hissettim :D
- +1 yıl
Haha :D Gereğinden fazla zekisin
- +1 yıl
Hahahaha :D Biliyorum (çarpıldı) :D
- +1 yıl
Çok derin düşünüyorsun :D Ve bunu biliyorum
- +1 yıl
Laan oyun mu oynuyorsun benimlen! -_- Kimsin sen bak burada 5 kişiyiz haa ona göre elimde de taş var bak kimsin sen? O. o korktum senden ;(
- +1 yıl
Hahaha :D senle uğraşmak güzelmiş ya :D sevdim ben :D
- +1 yıl
Hahaha çözdüm seni tamamdır :D iki yorumlarını okumam yetti :D
- +1 yıl
Emin misin peki? :D
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Oldu o zaman
- +1 yıl
Noldu nereye gidiyorsun daha karpuz kesecektik topraaaam :D
- +1 yıl
Başka zamana inşallah ya çok şaapmamak lazım :D
- +1 yıl
Ahahaha :D Sen çok zekisin dişi versiyonum ;)
- +1 yıl
Noldu kaçtın mı hemen ya daha batak atacaktım topraam :D Profil foton iyiymiş.
- +1 yıl
Biliyorum -_- Ben izin verdiğim için tanıdın ;)
- +1 yıl
Aynen aynen ondan
Ay aman bnde su gbiyim bulunduğum kabın şeklini alıyorum şuanda
14 Yorumla- +1 yıl
o nasıl oluyo ya :/
- +1 yıl
Hahaha :D Haklısın tamam sustum
+1 yılYavrusunu kartala kaptırmış Fatma Girik gibiyim bugün o kadar saçma bir ruh halim var.
21 Yorumla- +1 yıl
hahahah :D:Dd
Gizli Üye(30-35)+1 yılşu an çok salak hissediyorum... ülen saat 3 te yapılmış olan sınavı ben saat 5 te bildiğim için okula gittim...
sonra hemen eve geri döndüm -_- -_- -_-
beni üzen şey ise arkadaşla yaptığım 2 dakikalık telefon görüşmesinin 10 saniyelik bir kısmında duyduğum
'' kanka sınav çok kolaydı laa... en az 50 puan alırdın ''
kelimeleriydi :'((( :'(((017 Yorumla- +1 yıl
:(( öyle uyumakla olmuyor bu işler orhan abi :D
Cevap sahibi+1 yılülen ismimi niye ifşa ediyon :D :D
kendisinin bazı bilgilerini tesadüfen öğrendim diye adımı öğrenmeye çalışan birisi var :D :D
inşallah denk gelmemiştir bu yoruma :/ :/ :/- +1 yıl
Animecigenç burada :D
Cevap sahibi+1 yılsen görürsün merve... LYS de de geçeceğim seni :D :D
ne kadar sınava girersen gir her zaman önünde olacağım senin :D :D- +1 yıl
Zaten geçtin YGS de intikam alacam daha dur:D
Cevap sahibi+1 yılelinden geleni ardına koyma :D :D
gençler bu mervenin soyadı da 5 harfli...
:D :D
ülen her şeyini ifşa ederim senin :D :D ben çok çirkefim haaa :D :D- +1 yıl
Defol be soy adımı nerden biliyon sanki :D Atıyorsun bari tam at :D
Cevap sahibi+1 yılbiliyorum yaw... yalan mı söyleyeceğim sana :D :D
daha bir sürü şey biliyorum :D :D
sen bir şey bilmiyorsun ama :D :D ülen çok iyi oluyor böyle yaw... sen karşı tarafın hakkında epey bilgi sahibisin ama o senin hakkında bir şey bilmiyor :D :D- +1 yıl
Yoo bende biliyorum. Memleketinden 1000 km ötede gurbett okuyosun :D
Cevap sahibi+1 yılonu bende biliyorum senin için :D
adanalısın ama antakyada yaşıyorsun... hatta iskenderunda :D :D
benle inatlaşma bak :D :D dökerim tüm kirli çamaşırları bu görüşün yorumlarına :D:D- +1 yıl
Yuh TC mi de ver tam olsun :D ben şehir söylememiştim ama :(
Cevap sahibi+1 yıltc kimlik numaranı unuttum yaw...
ama 1 ile başlıyordu dimi...- +1 yıl
Oha o. O şaka maka harbi 1 ile başlıyor :D
Cevap sahibi+1 yılo zaman biraz daha şaşırtayım seni :D :D
soyadının son harfi '' i ''
:D :D- +1 yıl
Hayır J :D
Cevap sahibi+1 yılseni şakacı bıdık seniii :D :D
o zaman sana '' forever alone şarkısı ''
diyorum... başka da bir şey demiyorum :D :D kimle dans ettiğini anla diye :D :D- +1 yıl
Hahaha tamam aldım ben mesajı :D
+1 yılben de yaşayan ölü gibiyim bu aralar her yerde ruh gibiyim hiçbirşeye cesaretim yok dokunsan ağlayacak derecedeyim
13 Yorumla- +1 yıl
Ağla rahatlaa
- +1 yıl
ağla demekle olmuyor
- +1 yıl
nedeen
seninle aynı fikirdeyim belki hava basık ama sanki üstüme gliyor herşey
sağanaktan boşalırcasına dökülcek göz yaşları gibi ağlayasım var yanlızlıktan beni paylaşmayandan
keşke buz dolabında yoğurt olsam faydalanılırdı ayranımdan cacığımdan bende böyle hissediyorum02 Yorumla- +1 yıl
Ovv dertli :/
Gizli Üye(30-35)+1 yılSevdiğim kızı kesmek için ona dönersinde o sana bakıyordurya iste o anın heyacanı, havası, mutluluğu, sonrasında getirdiği gazı ve gece uyumadan önceki kurduğum hayallerin güzelligi gibi
17 Yorumla- +1 yıl
Neden gizli anltsna brz. s. s
Cevap sahibi+1 yılNeden gizli olduğumumu soruyorsun. öyleyse eğer bende bilmiyom hep öyle cevap veriyorum
Cevap sahibi+1 yılNeden gizli olduğumumu soruyorsun. öyleyse eğer bende bilmiyom hep öyle cevap veriyorum niye sordun
- +1 yıl
İlginç
Cevap sahibi+1 yılCevabım mı yoksa gizli cevap vermemmi
- +1 yıl
Gizli cevap vermen
Cevap sahibi+1 yılAnladım
Kişilik & Karakter konusunda 335 cevap paylaştı. Kocasıyla memlekete giderken ön koltuğu kaynanasına kaptırmış yeni gelin gibi hissediyorum ^^
12 Yorumla- +1 yıl
Hahahah :D sesli güldüm :))
+1 yılMarkette açılmayan poşet gibi :) inatcıyım bu gün birazcık :)
11 Yorumla- +1 yıl
hehe güzeldii :))
+1 yılAlgida dondurma kutusunun içinden çıkan zeytinyağli yaprak sarmasi gibi hissediyorum
11 Yorumla- +1 yıl
Ne umarken ne bulmak :/
Karışık çerezde en sonda Kalan leblebi gibiyim. İstemiyorum hiç sevmiyorum :/
11 Yorumla- +1 yıl
haha :D buda iyiydi
- Kişilik & Karakter konusunda 335 cevap paylaştı.
+1 yıl1.2 motora sahip aynı zamanda kliması açık ve yokuş çıkmaya çalışan bir araba kadar yorgun ve zorlanmış hissediyorum. Durdum duracağım.
12 Yorumla- +1 yıl
Haha bu güzeldi :D
- +1 yıl
teşekkürler :))
+1 yıldilindire giren benzin gibi patlayıp herşeyi herkesi harekete geçircek kadar dinç dinamik ve ateş parçası gibi :)
18 Yorumla- +1 yıl
Anlamlandıramadım :D
- +1 yıl
yanıcı parlayıcı ve kitleleri hareketlendirici :)
- +1 yıl
Hmm :)
- +1 yıl
:))) marjinal cevap dedin marjinal oldum :)))
alplerden dökülen çığ,
buz dağının kopup okyanusu ayağa kaldıracak parçası gibiyim :)
heyt ulan :)))
ii ki sordun neymişim ben :D - +1 yıl
Sen neymişsin be abi :D
- +1 yıl
kız sorma :))) ahahha :D şaşırdım bende :D
- +1 yıl
bende şaşırdım bu kadar beklemiyordum:D
- +1 yıl
sende durum nasıl :)))
Hani bir evde yangın çıkar ve evin içindekiler telaşla çığlık atar ve kaçışmaya başlarlar ya işte öyleyim.
14 Yorumla- +1 yıl
Panik telaş :/ :D
- +1 yıl
Anladım teşekkürler :)
Hani sahile gidersin martılar falan vardır. onlara ekmek atarsın mutlusundur. denize bakarsın içini huzur kaplar. sonra çevrene bakarsın etraf cıvıl cıvıl dır herkez mutlu gelir sana işte öyle bir yerdeki mutsun olan biri dikkatini çeker işte o haldeyim.
02 Yorumla- +1 yıl
İlginç :)
Hani yüksek bir tepeden düşersinya rüyanda o anda için bir tuhaf olur. İşte öyle kıpırkıpır
14 Yorumla- +1 yıl
Daha önce hesabın var mıydı?
- +1 yıl
Enesderki diye birisi vardı da seni o sandım
+1 yılBen kendimi rüzgarda savrulan bim poşeti gibi hissediyorum :/
11 Yorumla- +1 yıl
haha herkese çarpan :D
Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. 10 dakika suda bekletilince bütün acılarından kurtulmuş patlıcan gibiyim :)
11 Yorumla- +1 yıl
haha çok iyi :D
+1 yılÇamaşırlıkta komşular görmesin diye en arkaya asılan don gibiyim
22 Yorumla- +1 yıl
hahahaha :D:D +1
- +1 yıl
Teşekkürler
+1 yılBüyük bir karpuz gibi, dışı ihtişamlı ve güzel, içi tatsız, renksiz :/
11 Yorumla- +1 yıl
kelek karpuz :D
+1 yılpatates kizartmasinin son patatesi gibiyim canim aciyor..
12 Yorumla- +1 yıl
kızgın yağ gibisin:D
- +1 yıl
evet :( sarilim
Alışmamış götte durmayan don gibi hep çıkarılıp atılan
26 Yorumla- +1 yıl
hhahahaha :D
- +1 yıl
evet güldürdün :D
- +1 yıl
daha iyi cevaplar var
Çükünü fermuarı sıkıştırmıs erkek çocuğu gibi şaşkın ve acılı
215 Yorumla- +1 yıl
Nerden geldi aklına hayal ettım şimdi :)
- +1 yıl
hahahaha :D
- +1 yıl
Bilmem anlık hayal gücü :D @HavalıHayvan
- +1 yıl
bir kızın aklına gelmesi garibime gitti :)
- +1 yıl
erkek çocuğana bakarken en korktuğum sey odur :D @HavalıHayvan
- +1 yıl
Düşman başına :D Bu arada neden eski sevgilime bu kadar benzıyosun
- +1 yıl
İnsan insana benzer derlermiş dicem bilemedim şimdi :D @HavalıHayvan
- +1 yıl
Desende inanmam zaten insan değildi o :D
- +1 yıl
Hahha yuh ulan :D @HavalıHayvan
- +1 yıl
Ne oldu da yuhluyosun :D
- +1 yıl
Sonuçta geçmişin var deme öyle :D @HavalıHayvan
- +1 yıl
Kötülemiyorum kımseyede kötü söz ettirmedım bu zaman kadar ama banada günahtır be :D
- +1 yıl
Haha bilemedim şimdi :D @HavalıHayvan
- +1 yıl
Bilmesen daha iyi olur en azından kızın kulaklarını çınlatmayız :D
- +1 yıl
Hahha en iyisi @HavalıHayvan
Sesim çıkmıyor astım krizleri yüzünden çok halsiz kaldım.
12 Yorumla- +1 yıl
Geçmiş olsuun
+1 yılevrende tek yaratıcı vardır oda tanrı hadi iyi geceler ben yatıyom.
11 Yorumla- +1 yıl
İyi geceleer
+1 yılÖzenle planladığın bir şeyin içine ederler ya işte ben de huzurlu bir aksam diliyordum ama olmadı şimdi zirliyorum
13 Yorumla- +1 yıl
aa neden olmadı
- +1 yıl
Rahatsızım
- +1 yıl
Hmm ://
Gizli Üye(30-35)+1 yılGece dalgalarla boğuşan tekneci gibi hissederken sabah ölü deniz timsali durgundum. Şimdi yağmurdan sonra toprak kokusu gibi ferah hissediyorum...
13 Yorumla- +1 yıl
Güzeell
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim :)
- +1 yıl
rica ederim:)
İyiyim işte bunun neyini yaratıcı bir şekilde yazıyım
11 Yorumla- +1 yıl
İyiysen iyi
Çaya batırılmış bisküvi gibi. Dayanıksız , kırılgan...
11 Yorumla- +1 yıl
Her an parçacalanacak gibi
Ver bana uzay gemisi düzkontak yapayım kaldırayım o kadar ki iyiyim :)
17 Yorumla- +1 yıl
Vaay güzel iyi olan birileri çıktı :D
- +1 yıl
Ne güzel :) Küçük şeylerden mutlu olmak gerekir
- +1 yıl
Aynen öyle :) Teşekkürler yorum için
- +1 yıl
:)))
Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı. Brokoli gibi hissediyorum. Yararım çok ama yiyenim yok.
26 Yorumla- +1 yıl
hahahah :D aynen hiç yemem
- +1 yıl
Salla yararini bize baska vitamin mi yok :D
- +1 yıl
En güzelii
+1 yılYattığında üzerini örtmeye gelecek bir annesi olmayan çocuk gibi hissediyorum. Öyle çaresiz, öyle bitmiş.
10 YorumlaKarışık hissediyorum hani limonata yaparsın da şeker karışmaz dibe çöker hiç tadı olmaz durmadan karıştırmak için karışırsın ya ha öyle
16 Yorumla- +1 yıl
Haha :D bazen de ayran yaparsın çalkalamazsın ilk bardağa sadece su gelir ya aynı onun gibi
- +1 yıl
üstü böyle kalınlaşır kalıp gibi olur aynı onun gibi :D
- +1 yıl
Yalnız, kurumuş, sıkılmayan
+1 yılVizelerim iyi geçtiği için bugün güzel bir şeyler yapacaktım dolaşacaktım sinemaya gidecektim aylaklık yapacaktım ama evden çıkamadım yine de mutluyum.
03 Yorumla- +1 yıl
:/ sen mutluysan bizde mutluyuz :)
- +1 yıl
:) bu arada yaratıcı cevap istiyormuşsun cevap verdikten sonra gördüm sıradan bir cevap oldu
- +1 yıl
biraz öyle oldu :D
Otobüste akbili bittiğini diiitttttt uyarısını alarak anlayan biri gibi hissediyorum
11 Yorumla- +1 yıl
O diitt sesini duyunca cama dönen teyzeler gibi hissediyorum
Sabah kahvaltisinda sofraya konulmus kibrit kutusu büyüklüğünde beyaz peynir gibi..
16 Yorumla- +1 yıl
Diyet listesi gibi
- +1 yıl
Deniz sezonu açıldığında bikini giyip kiloları saklamaya çalışmak gibi :D
- +1 yıl
O da olabillir :)
- Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılgökten adriana limalar yağmışta, benim kucağıma dilber ay düşmüş gibi :)
11 Yorumla- +1 yıl
hahaha :D
Telefon kulübesinde halay çeken belediye işçisi gibi hissediyorum :(
14 Yorumla- +1 yıl
hahahah :D
- +1 yıl
Yok izlemek daha keyifli :D
+1 yıleceline susamış köpek cami duvarına işermiş. çok çişim geldi cami arıyorum :)
10 Yorumla
+1 yıldışarda çok kaldığı için çürümüş muz gibi hissediyorum. s
10 YorumlaÖmrü dolmuş uzay boşluğuna bırakılmış uydu gibi hissediyorum , yörüngede dolanan
10 YorumlaNasıl hissettiğim üzerine düşünmüyorum. Neden hissettiğimi düşünüyorum
14 Yorumla- +1 yıl
Neden hissediyorsun peki
- +1 yıl
Hangi sebepten ortaya çıktığını
el fireni çekilmiş araba gibi... olayları yerinden izleyen...
29 Yorumla- +1 yıl
Seyirci, katılmadan :)
- +1 yıl
haha :D üzücü birşeyler düşün ağla ve rahatla :)
- +1 yıl
Ovv ağır oldu bu :/
- +1 yıl
yok o kadar da degil :)
- +1 yıl
Sence yoksa bizce de yok :)
- Devamını Gör (158)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar