
Kadınlar ve alışveriş tutkuları. Evet görüşleri alalım hanımlar beyler :)

sımdı görecelı bır soru olmus bu : ))
sımdı madalyonun bır yuzu şu ; bır kadına tum bunları verırsen o evı yuvaya döndürmek ıcın tabııkı bıraz kredıye ıhtıyacı vardır.
Diğer tarafı ; zaten bu kadar seyı basarabılmıs bır kadın yanı oyle ya da boyle yapabıldıyse ''vermeyın'' dedıgın kredı kartınıda aklı basında harcar.
ve son olarak ; bana kalırsaaaa zaten , adam (!) olan , kredı kartını vermekten korkmaz sonucta ne demısleeer '' borc yiğidin kamçısıdır''
; ))
yorumun gayet tutarlı ama daha çok ilgimi çeken tarafı sen iyi pazarlık yaparsın, hakkını iyi ararsın orası net :)
: ))))) pazarlıgı hıc beceremem
uyuyan devi uyandırmamışsın öyleyse :)) birazcık motivasyon
motıvasyona pek ıhtıyacım yok : )) hem nerden cıktıkı yoruma karsılık ıyı pazarlık yaparsın ıddıası :)) hım?
güzel savunma yaptın ve iyi çevirdin. haklısın diyemem ama haksız da değilsin :)
; ))) bu yorumu genel olarak ''olumlu'' algıladım... saol beh ; )
EIG konusunda alttaki bey arkadaşla siz arasında ikilemde kaldım bakalım. Benim gibi düşünmüyor olabilirsiniz ama doğru söylüyorsunuz
kararınıza saygı duyarım : )) netıcede takdır sızın :)
eig ıcın tesekkurler : ))
güzel durdu :)
Sevgilim kredi kartını verince kitap alıyorum, sonra da o kitapları beraber okuyoruz :D Ben sayılıyor muyum
istisnalar çıkacak illa ki :)
Roma imparatoru Ceasar Milanoyu fethettikten sonra karısı Patricia aşkım Milanoyu üstüme yapsana demiştir. Buradan çıkarılacak ders kadınların dini imanı para, hepsi para peşinde. tabi ki istisnalar var işte o istisnalar eklesin. Taliplerimi bekliyorum sdfsfs
hahaha bu iyiydi :)) "evi üzerine yapacağım talip aranıyor" diye :)
"çok acelem var, çok acelem var" deyip evden çıkarken 15 dakika ayakkabı seçen modelleri de vardır :)
Cevap
0Cevap
Kredi karti kullanirken de sonucu dusunmek lazım dusunmuyorsa vermiycen
Ayni bennn :))) kredi karti limitini sifirlayanlardanim her firsatta istisnasiz
kişiye göre değişir :P
Soru cok guzel gidiyorduu:D
Kesinlikle ama bna kocacigim versn :)
Katılmıyorumm 🙈
Katılıyorum :Ddd
Ahahah doğru :D
Aynen oyle :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar