Yeni bir yere taşındık ve hiç arkadaşım yok :( önerilerinizi bekliyorum

Merhaba arkadaşlar ben 19 yaşındayım bahçelievlerden beylikdüzüne taşındık 4. senemiz olmasına ramen hala bi çevre yapamadım burdaki insanlar hiç kafa dengi değil bi kızla yada bi erkekle tanışmak istiyorum ama kimse umursamıyor yani burda ki zihniyet bu çocuk daha önce yoktu şimdi olsa nolur olmasa nolur zihniyeti var ve 4. senemdeyim askere gidicem bu yaz ama artık koymaya başladı en güzel yıllarımı kötü bi şekilde geçiriyorum sizlerden öneri bekliyorum sizce nasıl arkadaş edinirim napmalıyım gayet sıcak kanlı konuşkan kültürlü espirili biriyimdir. Şimdiden TEŞEKKÜRLER
Yeni bir yere taşındık ve hiç arkadaşım yok :( önerilerinizi bekliyorum
Cevapla