Üniversitede fizik bölümü ortamı nasıl?

Sorum belki size çok saçma ve çocuksu gelebilir ama ben çok ciddiyim ve lütfen içten doğru cevaplar verin. ben üniverste hazırlık okuyorum ve hala hangi mesleği yapsam diye karar vermedim. Kimya mühendisliği veya genetik mühendisliği diyordum sonrada kimyamin ve biyolojimin kötü olduğunu hatırladım :D en iyi dersim fizik, belki fizikle ilgili birşey okurum diyorum ama sonra düşünüyorumda fizik dersinin olduğu yerde nasıl güzel bir ortam olabilirki. ayrıca arkadaşlarımla aramızda konuşuyoruz üniversitede fizikte kız olurmu lan inek tipli erkekler var orda diye. fizik okuyan varsa aranızda bana lütfen üniversrieenin fizin bölümü hakkında bilgi verebilirmi
Üniversitede fizik bölümü ortamı nasıl?
Cevapla