Bence
1. Yerde para buldukluğun asla bizim gibi sevinemezler.
2. Hayatta herşeyi yaşadıkları için pek amaçları kalmamıştır
1. Yerde para buldukluğun asla bizim gibi sevinemezler.
2. Hayatta herşeyi yaşadıkları için pek amaçları kalmamıştır
Kiracılarım hep evlerin ağzına sıçıp defolup gidiyorlar.. Fakir olmalarının en büyük avantajı işte..
Ayrıca gelir arttıkça verdiğin vergi oranı da artıyor.. Malı mülkü devletle ortak kazandık sanki anasını satiim..
Bir de fakir olan kişi yaptığı işten başka bir halt düşünmez.. Ay başında maaşı alır, ayağını yorganına göre uzatır, geçinir gider..
Sokakta bir gürültü duysa cama çıkıp bakmaz bile.. çünkü sokakta arabası yoktur..
Ama varlıklı insan sürekli mallarının ve işlerinin derdiyle uğraşır.. Rahat uyku uyuyamaz..
"Büyük başın büyük ağrısı" sözü çok doğrudur..
Fakir olmanin avantajlari eger dini var ise ve dini islam ise diger tarafta sorguya cekilmesi az olup.. mukafati diger tarafta cok olabilecek durumu dogar. Fakirlik bir imtihandir agir bir imtihan. Allah sabir versin.
elindekiyle yetinmeyi bilirler, gerçekten değer bilirler herşey para değildir onlar için.
ve sen soruyu soran arkadaş, kibirin fakirlere zararı yok, sana var unutma.
Cevap
18Cevap
Fed aciklamalarini takip etmezler. Sirket hisseleri onemsizdir. Vergi zamani sakinlestirici kullanmazlar
sorun ile alttaki yazılanları ben bağdaştıramadım... fakir ama hayatta her şeyi yaşamış nasıl oluyorlar...
gerçek anlamda hiç avantajı yoktur
mizahı yapılacaksa da zenginlerin yaşadıkları hastalık ve problemlerden bihaberdirler
Zamlardan dolayı sigarayı bırakma azimleri gelişir :)) hatta bırakırlar.. :P
sağolasın :D
küçük, basıt belkı önemsız seylerle mutlu olabılmek :-)
işte hiç fakirliği yaşayamadım ki ben
Böyle maaşla beslemeyin beni diyorum :)
https://i.hizliresim.com/ORbj2A.jpg
https://i.hizliresim.com/0Rbj2A.jpg böyle miydi :D
https://i.hizliresim.com/ORbJ2A.jpg böyleydi galiba :D:D
ya nasıl saçma bir soru !
Gene ayrım Saçmalalık...
hiç bir avantajı yok olması da mumkun degil hayata 1-0 yenık başlıyor
İnsanları tanırsın, sarraf olursun, Allah'ın merhametini hissedersin üzerinde..
Asla bime özel tatları bilemeyecekler :D
Paranın miktarını biliyorsun =//
Ufak şeylerle mutlu olabilmek...
Zengin parasiyla fakir karısıyla oynaşırmış 😆😆
dostlukların gercek oluyor
Kafan rahat olur.
Azıcık aşım, kaygısız başım
Gercek hayati biliyor
Fakir zengin ayrimina karsiyim
hayatta herşey var!
Yav hehe
biraz evet :/
kendince bir şeyler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar