Toplumumuzda gözlemlediğiniz en belirgin ön yargılar nelerdir?

Kendi ön yargılarınız da olabilir. Ama ben daha çok gözlemlediklerinizi öğrenmek istiyorum.

Belirlediğiniz ön yargının yanına (parantez içinde) kendi düşüncenizi de yazarsanız sevinirim.

Ben başlıyorum:
- Üniversite okumayanlar cahildir. (Halbuki ben ne doktoralı eşekler tanıyorum!)
- Mini etek giyen kız aranıyordur. (Bunu düşünen insanlar karşısında beynim 404 hatası veriyor.)
- Bütün Lazların burnu büyüktür. (En yakın arkadaşım Laz. Allah seni inandırsın, burnu finduk kadar!)
- Bütün ateistler kötü insanlardır. (hmm.. Kaç ateiste içtenlikle sohbet etti acaba merak ediyorum)
- Bütün Kürtler PKK lıdır. (Sayısız Kürt arkadaşı olan EkşiMaya bu sözü duyunca söyleyenden koşarak uzaklaşır)

Vee.. tüm bu ön yargılara verdiğim yüz ifadem de şöyle:
24.media.tumblr.com/.../...cAFSa1qb2y99o1_1280.jpg

Şimdi sıra sizde...
Toplumumuzda gözlemlediğiniz en belirgin ön yargılar nelerdir?
Cevapla