Evin içine edip giden saygısız misafiri bir daha çağırmamak ayıp mı, siz olsanız ne yapardınız?

Ya ben anlamıyorum kimin evine misafir gitsem o evin tüm bulaşığına yardım eder, ağırladığı odayı da geldiğim gibi bırakır giderim. Arkamdan ek iş bırakmam. Ama bana gelenler hep bir şeyler kırar ve öylece bırakıp gider. En azından masadakileri mutfağa taşı yani. Hiç mi kibarlık görmediniz… Masanın altı ayrı, üstü ayrı… Acaba ben mi abartıyorum? Her şey kırıla kırıla annemin evinde takım kalmadı ya 😂 Artık yakınlarım hariç misafir almasam mı diye düşünmeye başladım.

Evin içine edip giden saygısız misafiri bir daha çağırmamak ayıp mı, siz olsanız ne yapardınız?
Evin içine edip giden saygısız misafiri bir daha çağırmamak ayıp mı, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla