Ya ben anlamıyorum kimin evine misafir gitsem o evin tüm bulaşığına yardım eder, ağırladığı odayı da geldiğim gibi bırakır giderim. Arkamdan ek iş bırakmam. Ama bana gelenler hep bir şeyler kırar ve öylece bırakıp gider. En azından masadakileri mutfağa taşı yani. Hiç mi kibarlık görmediniz… Masanın altı ayrı, üstü ayrı… Acaba ben mi abartıyorum? Her şey kırıla kırıla annemin evinde takım kalmadı ya 😂 Artık yakınlarım hariç misafir almasam mı diye düşünmeye başladım.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, fotoğrafı görünce içim cız etti gerçekten. 😥 Misafirlik adabı karşılıklı saygı ve incelikle olur. Senin hissettiğin bu durum çok doğal, kimsenin arkasında böyle bir dağınıklık bırakmasını istemezsin. Onları tekrar çağırmamak ayıp değil, kendi huzurunu korumak en doğal hakkın. İnsan seçmek bazen gerekiyor hayatımda. Kendine iyi bak. ❤️🏡✨