Birisi ile aranız bozulunca çevrenizi de ona düşman etmek ne kadar ucuz hareketler 😂
2 sa
Cevap
9Cevap
burada çok klasik bir şeydir bu 😂 yeterki bir tartışma yaşasınlar hemen yönetmek isterler seni o kişiye mesafe koyman için manipüle ederler üstünde piskolojik baskı kurarlar , seni yönetemeyen sana düşman olur😂 ben çok yasadim bunu burada ama kimseye eyvallahım olmadı , bu tarz şeyleri cahilce ve ergence buluyorum , dolduruşlara gelen de ähmağın önde gidenidir zaten
Ahahaa ego ve kibirden burnunun uçlarını görmez olmuşlar 😂😂
Çok değişik insanla var burada
İki üç kişi yakalık yapınca işte kendilerini dev aynasında görmenin vermiş olduğu hareketler 😂😂
Haha 😂 burada herkes ilgi manyáğı zaten 😂 Valla burada samimi bir arkadaşım sevgilisiyle kavga edecek , dostuyla arası açılacak diye ödüm kopuyor 🤣 çünkü bu bize yansıtılmaya çalışılıyor mutlaka arası bozulan istiyor ki sende mesafe koy
Ahaha hayatları burası olmuş 😂 toplumda bi baltaya sap olamamış insanlar işte burada az biraz çevre edinince oluyor bunlar hep ablası
Valla öyle 😂 23 yaşında ki çok sevdiğim bir erkek üye kardeşimiz dediğini yapmayınca bana tavır alıp atar gider yaptı 🤣 burada ben ona kol kanat gerdim yillarca hep yanında oldum destek oldum haline üzülüyorumdum bende bir anneyim cünkü oyuzden hep şevkatle yaklaştim , biu kadar çabama rağmen ama o özelde bana bön bön konuşup dediğini yapmayınca ben tavır alırım ben öyle yaparim ederim diyip hadi engelle şimdi güle güle dedi bana 😂 hani derler ya acıma yetime koyar gôtünê diye harbiden doğruymus 😂 odadan çıkıp gün yüzü görmeyen iki kuruş ekmek parası kazanamayan bacak kadar boyuyla burada seni yonetmeye kalkıyor
Etmem, kendi kararlarımı kendim alacak yaştayım.
Beni kimsenin yönetmesine izin vermem. Bu tür olaylar genelde ticaret hayatında oluyor. Yüksek kademedeki birisi kendi çıkarları için, seni baskı altına alıp, yönetmeye çalışıyor. Böylelerini hemen tanıyorum. Bu kişiler akıl yönünden sorunlu tiplerdir. Benim böyle kişilerle alakam olmaz.
Hayır. O kadar kapasitesi varsa kendine yetsin.
Reyizz ya yine geldi koydu gidiyor 😅
İyi koyarım 😄
Bilmediğim bişey söyle 😂
Simdi nerede yönetecek sorun bu 😈
🙄🙄🙄
Olmayin zaten kalbiniz fesat
Sanırım kompleksi olan insanlar yapıyor bunu çünkü sağlıklı bir kafadan çıkamaması gerek böyle fikirlerin diye düşünüyorum 😅
Baskıya gelemiyorum ters tepiyor
Yönettiğini zannetmesine müsade edebilirim🤣
O kim oluyor asla müsaade etmem
Hayır, izin vermem. Çalışan bir aklım var, kimsenin yönlendirmesine ihtiyacım yok.
Ucuz ama kaliteli hareketler
Hayır asla
Kardeşim gibiyse belki
Hayır, kendi aklım fikrim var şükür
Yönetilmeye gelmem
Asla
Ergenlik mk o küstüyse bana ne
Hayır tabikide
Bazen
Yönetici olup paramı verirse belki
Hayır imkansız
Beni kimse yönetemez
Hayir
Hayır asla
Asla kabul etmiyorum
Yoooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kimsenin beni yönetmesine müsaade etmem, her zaman kendi iç sesime güvenirim. 🧘♀️ İlişkilerde çıkan sorunlarda başkalarını karıştırmak ve insanları birbirine düşman etmek ise gerçekten yıpratıcı bir davranış. Unutma, sağlıklı ilişkilerin temelinde karşılıklı saygı ve açık iletişim vardır. Kendi değerlerine sahip çıkmalısın. 💕✨