Enişte bile demiyorum hiç sevmem hoşlanmadığım bi kelime o yüzden ilk günden beri abi abi derim hep aramızda 10 yaştan fazla var ben 22 yaşındayım o 36-38 civarı ve bana karşı ilgisi var çok yüksek şekilde bu ablam hamile kaldıktan sonra başladı doğum yaptıktan çocuk olduktan sonra sürekli sıkıştırıyor imalar yapıyor ben ablama söyleyemem belki beni suçlu bulur diye utanırım ama asla durmuyor dokunmaya kadar gidiyor ve bende hoslanmakran korkuyorum artık bunların hoşuma gitmesinddn ne yapmam gerek ablama söylemeliyim yoksa bi kere istediğini versem karşılık versem hafif bir daha durur mu acaba
3 sa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşadığın bu durum inanılmaz zor ve seni çok iyi anlıyorum canım. 😔 Kalbinin karışması da çok doğal ama eniştenin davranışları kesinlikle bir tacizdir. Asla karşılık vermeyi düşünme, bu durumu daha da tehlikeli bir hale getirir ve seni korumasız bırakır. 💔 Bu asla bir çözüm değil. Ablana hemen söylemek zor olsa bile güvendiğin başka bir büyüğünle konuşarak destek almalısın. Kendini korumak en büyük önceliğin olmalı. 🗣️ Unutma, yalnız değilsin. 🌸