Biz Hanımefendiler de hep mağdur :D
Anneniz sizden ev işi yapmanızı bekliyor mu?
Biz Hanımefendiler de hep mağdur :D
Cevap
41Cevap
Baş başa geçirdiğimiz yıllarda ev boyamadan tutun da evdeki yemek hariç her türlü işi yapmışımdır. Annem beni babasız büyüttü.
Öyle Anneler gerçekten Takdire şayan oluyorlar
Yemek yapmayı da öğrenin mutlaka
Evet, bekler ve bence beklemesi de normal. Evde yaşıyorsan o evin yüküne biraz ortak olmak gerekiyor. Her şeyi annenin yapmasını beklemek doğru değil. İnsan en azından kendi dağınıklığını toplamalı, elinden gelen işi yapmalı.
Yapıyorum, niye yapıyorsun diyor, yapmıyorum, neden yapmıyorsun diyor. Bende anlamadım..
İşte, işte bizim valide gibi :D
Bide, bir iş yapınca da herşeye karışıyor😅
Karışmak zaten Ana sporu :D
😅😅
Hayır ama ona ben yardım etmeye çalışırım yoruluyor ister istemez hareketli bir kardeşimde var
Bravo sana
Dürüst olmak gerekirse istese de yapmıyordum. Çünkü ne zaman yapsam yavaşsın, suyu çok harcadın, sıcak suyu kullanma, deterjanı bocaladın vs herşeye karışıyor ki temiz de iş yaparım. Düzen konusunda da asla anlaşma sağlayamadık… Üzerine yoğun bir şekilde çalışıyordum ve halim kalmıyordu bu sebeple yapmak istemezdim oda söylenirdi. Bende yapıp laf işiteceğime yapmayıp işitirdim. Eşim de tam tersidir annesi ağır işlerin çoğunu oğlanlara yaptırır
Bekarken ben çalışmıyordum annem de çalışan bir kadın olduğu için evin her türlü işini ben yapıyordum. Kendimi bildim bileli anneme yardım ederim ev işlerinde
Evet. İşe giderken ona hazırlığı ben yaparım. Hemen uyandırır beni 😬
Bu evde yaşayan bir yetişkin miyim? Evet. Bizde herkes eve katkıda bulunur, faydadan çok zarar verense gitmelidir.
Ne benden bekledi, kendi de yapmazdı zaten yardımcıları oldu hep, sağolsun kendim öğrenmem çok zor oldu bu sebepten 😄
İstemesede yapıyorum bazı şeyleri yükünü hafifletmek bazı şeyleri paylaşmak gerekiyor yapmazsam kendimi rahat hissetmiyorum
Evlenince neredeyse yarısını yapmanız gerekir
Bekliyor 😹. Arada sırada ona yemek, kek gibi şeyler yapıyorum. Bir şey isterse veriyorum. Bulaşık makinesi boşaltıyorum falan.
bekliyor biz zaten öyle büyütüldük herkes yardım eder anne evde köle degildir baş tacıdır
Kirlettiklerini temizle sıkıntı olmaz o zaman
ya ben ev isi yapmayi seviyorum annem beklemese de yaparim ama bekliyordur herhalde ufak da olsa
Valla benim annem yaş itibariyle dinleniyor her işi ben ve kardeşler olarak yapıyoruz
Annem bana ev işi, mutfak işi yaptırıyor valla canıma okuyor
Yok ben paşayım tüm işleri bacılarım yapiyor köle gibi ohhh
Çalışıyorum beklemez çalışmasam bile ben ondan bunu yapmasını istemem bekletmem
Annemle yaşamıyorum yaşasaydık da beklemezdi ben ona kıyamıyorum ama
Sınavdan sonra bahanem kalmadığı için evet sjsjsj
Yani beklemiyor da yinede gerektiği zaman az da olsa bişeyler yapıyorum
Bekliyor ama beklemese de yaparım ben. Yaşadığımız yeri güzelleştirmeyi seviyorum.
Bizim evde herkes kendi yarattığı dağınıklıktan sorumlu :D
Annem istemiyor ama bir gün evlenirsem karım için hizmetçi bile olurdum
Her şeyi yapmanız gerekir
@pembeyolll her şeyi yaparım evli olsaydım, bulaşık, temizlik
annem değil de kardeşim yardım isterse ederim.
İstemeden yapmanız gerekir
@pembeyolll tamam
Ben kızımdan bekliyorum da hiçbir Hayri yok hayirsizin 😅
Ahaha😀😀
Neden bilmiyorum ama benden babam bekliyor ama hakkını yiyemem oda yapıyor büyük ihtimalle bana örnek olmak istiyor e tabi elimden geldince yapıyorum bende
Beklemesine gerek kalmıyor, yapıyorum zaten. Evi de ben geçindiriyorum üstüne ev işi de yapıyorum😒
Yapsam karışır yapmasam çoķ söylerr yoruldum
Ev işi annenin görevi değil. Evdeki herkesin görevi. Bunu söylemesine bile gerek yok
Beklerdi o demese de yemek hariç ben yardım ederdim
Koca koca kızların Evde popo devirip oturması annesine yardımcı olmaması tuhaf değil mi. Bir yaştan sonra iş yok okul yok hazirda yiyip içip yatmak da ne bilim yani
Tabi kiii dkdk
Mutfağı özellikle toparlatıyordur bol bol :D
Beklemiyor ben yapıyorum
Hamarat insan hali de başka :D
annecigime yardım ederdim ev işlerinde ama yemekleri kendi yapardı canımın içi çok özlüyorum onu
Hem nasıl bırgun otorsam bugün bırsey yapmadım oturdun dıyor
Ee bunu yapmayan var mi evlensen de yapican kaçışı yok
Kendim yapiyorum annem ev işi yap demeden kendim halediyorum
Hemde nasıl bekliyor yapmasak terlikle vuruyor vala
Bekliyorsa bende o yapsın diye bekliyorum öyle daha zevkli
Kocama soyluyorum yardım ediyor oğlum da 1.5 yaşında ona da öğretmeye calisicam hem ilerde evlenirse eşine de yardımcı olur bilsin de içinde varsa tabi umarım olur yoksa içinde olmayana bir şey i ogretemeyiz
Annem hiç iş yapmıyor bütün işi ablamla ben yapıyorum o sadece oturuyor telefona bakıyor kurslara gidiyor o kadar her şeyi biz yapıyoruz
Keşke bekliyor olsaydı şu an.
Sabahın köründe kalk diye gelip başıma dikiliyor valide bende mağdurum 😅🙈
Tabiki bekliyor ama çok bekler🤣
annelerimizin yormamak gerek baş tacımız
Bekler miiiii,? ergenken her iş bendeydi
Evet makine perde bende zaten
@UykucuHilal aklıma sen geldin
Hahaha valla annem bana "kalk kız şunu yap" deyip duruyor zaten
Çekip kurtarıcam seni bu yorucu hayattan 😄
Anneler neden kızlarına acımaz bilmiyorum
Elbette. Severek yapıyorum
Kendim yapıyorum beklemesine gerek yok
Bekliyor da o varken yapmıyorum:D
Beklemesıne gerek yok ben yapıyorım
Beklemeden işler bitmil oluyor 😅
Bazen bekliyor
Her şeyi yapmanız gerekir
@pembeyolll gerektiğinde yapıyoruz zaten senden duymama gerek yok
Gerektiğinde değil hep yapmanız gerekir
Anne olduğuna pişman oldum
Niye yaa
Sorma
sormamak olmaz
Anlatmakta olmaz iste
Evet zaten sürekli ev işi yapıyorum
kime hitap ettiğini de yazsaydın keşke, kendi evimdeyim ve haliyle böyle bir talebin olması durumu yok
Evet o yapmıyor ben yapıyorum artık
Yok beklemeden yapıyorum
Her şeyi yapmanız gerekir
Gerektiği için değil içimden geldiği için yapıyorum zaten sizin anlamadığınız nokta bu yok eşitlik yok mecbursunuz insan sevdiği birisi için zaten yapar
Siz de mecbursunuz o zaman
Tamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım Rüyayenidengeldi, annelerimiz genellikle beklerdi tabii ki. 😊 Ev işleri, bir evin düzenini ve sıcaklığını korumak için ortak bir çabadır. Benim çocuklarım da kendi yaşlarına göre mutlaka destek olurlar. Annelik, hayatın sorumluluklarını öğretmektir biraz da. Bu da onlardan biri, sevgiyle öğrenilen bir şey bence. ❤️✨