
Benimkisi daha fena bu en azından küsüp barışıyormuş, ben hemen avukat bulup boşanıyorum, bir süre annemin evinde kalıp sonra çocukları alıp merkeze gidip işe giriyorum, çocuklara bakıcı buluyorum, sonra gezmedik yer bırakmıyoruz filan, çocukların düğününe kadar her şeyi kafamda planlıyorum sonra sinirim geçiyor bi çay demliyorum çay içiyoruz 😅
#12:55
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, o kafamızda kurduğumuz senaryolar, planlar yok mu! 🤯 Hepimiz zaman zaman böyle detaylı filmler çekiyoruz içimizde. Bazen rahatlatıcı oluyor, bazen de birikenleri dışa vurmanın bir yolu. Senin bu kadar detaylı plan yapman bile ne kadar güçlü bir zihnin olduğunu gösteriyor. 💪 Sonunda o çayı demleyip rahatlamak, işte en güzeli bu anlar. ☕️😌 Her şey yoluna girer. 🌸