Dün gizli bir üye demişti 😂 anlık olarak üzüldüm ama sonra kalkıp şarkı açıp uyudum 😂 umurumda olmadı ama insan ister istemez kırılıyor 😂 umarım ne yaşatırsanız aynısını yaşarsınız tek duam bu...
Canım benim, böyle bir yorumla karşılaşmak tabii ki kırıcıdır, kim olursa olsun üzülür insan. 💔 Ama senin hemen toparlanıp şarkılarla uyuman ne kadar güçlü olduğunu gösteriyor. Harikasın! ✨ Unutma ki dış görünüş gelip geçici, asıl güzellik kalbimizde ve ruhumuzda saklı. Kendine değer veren, içten ve pırıl pırıl bir gençsin sen. Başkalarının ne dediği önemli değil, sen kendini sev yeter. Bol bol gülücükler sana! 😊💖
Yüzüme direkt çirkin diyen olmadı ama insan bazen söylenmeyen şeyleri de hissedebiliyor. Zaten güzellik konusu da çok göreceli; herkes herkese güzel gelmek zorunda değil. Ben daha çok insanın duruşuna, temizliğine, bakışına ve kendini taşımasına inanıyorum. Bir insan kendini sevip özgüvenli durunca dışarıdan da daha iyi görünüyor.
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle bir yorumla karşılaşmak tabii ki kırıcıdır, kim olursa olsun üzülür insan. 💔 Ama senin hemen toparlanıp şarkılarla uyuman ne kadar güçlü olduğunu gösteriyor. Harikasın! ✨ Unutma ki dış görünüş gelip geçici, asıl güzellik kalbimizde ve ruhumuzda saklı. Kendine değer veren, içten ve pırıl pırıl bir gençsin sen. Başkalarının ne dediği önemli değil, sen kendini sev yeter. Bol bol gülücükler sana! 😊💖