Nedir bir cıkış yolu?

Kocamı sevmiyorum artık, çok aşık evlenmiştim, küçük bebeğim var diye boşanmaya cesaret edemiyorum, o mahrum büyümesin, aile, babaya diye sabrediyorum, yemeğin yanında turşu yok diye bana kadın mısın, avradını yap gibi aşağılmalara maruz kalıyorum. Sonra özür diliyor, normalde ne istesem alır, yapar, kutlar özel günleri ama hakaretleri, komşular yanında it kapıma koymam demesi. Yutamıyorum bu lafları, çocuk için yutmalı mıyım, şaştım kaldım ama mütevazıyım. Ve sadakatli olmak isteğim bile yok ona çünkü çok tiksindirdi, anası da öyle, çocuğa çizgi film izlettin, onun adı, anasınımısın sen demişti, psikolojik olarak beni bitirdiler, uzaklaşmak bana iyi gelecek ama bebeğim babasız, öfkelenince eşyaları da kırar, bebeğim uzaktan anne diye çağırır, korkar.

Nedir bir cıkış yolu?
Cevapla