Merhaba, 3 yıllık evliyim. Arada sert tartışmalar yaşasak da güzel bir evliliğimiz var. Sorun şu ki bir süredir işsizim ve evde oturmaktan çok bunaldım. Ailem başka şehirde, yakın arkadaşlarımla çok uzakta oturuyoruz. Yani fazla yalnız bir dönemden geçiyorum. Eşim de yeni iş değiştirdi, yıllık izni yok. Ben bunaldığım için değişiklik olsun diye bir yerlere gitmeyi düşünüyorum. Maddi sıkıntımız da var maalesef o yüzden tatil gibi değil de biraz daha küçük bütçeli ne yapabilirim sizce?
2 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, evde bunaldığını ve yalnız hissettiğini anlıyorum. Bu dönemde kendine iyi bakmak çok önemli. Düşük bütçeyle kafanı dinlemek için yakınlarındaki küçük bir sahil kasabasına gitmeyi düşünebilirsin. Belki bir günlük kaçamakla otobüsle gidip gelebilirsin. Doğada yürüyüşler yapmak ve denizin sesini dinlemek sana şifa gibi gelir. 🌊🧘♀️ Kendine bu molayı mutlaka ver! 🙏💖