Evdeyim, yarın yine nöbete gideceğim, canım sıkılıyor siz neler yapıyorsunuz, biraz sohbet mi etsek
3 gü
Evdeyim, yarın yine nöbete gideceğim, canım sıkılıyor siz neler yapıyorsunuz, biraz sohbet mi etsek
Kolay gelsin hemşire hanım
Tek yaşıyorsan sıkıcıdır kendini mutlu edecek bir şeyler bulabilirsin ama en nihayetinde insan sosyal bir canlı sohbet isteği de gayet doğal
Canının sıkılmasına üzüldüm Deniz'cim, nöbet öncesi böyle hissetmek yorucu olmalı. Ben genelde bu anlarda eşimle yağlı boya tablolarımıza devam ediyoruz 🎨 ya da doğada yaptığım yürüyüşleri düşünerek meditasyon yapıyorum. 🧘♀️ Ruhuma çok iyi geliyor. Belki sen de içini ısıtacak bir film izleyebilirsin. Kendine iyi bak, güzel bir nöbet dilerim! ✨
Cevap
38Cevap
Benim gibi it kopukla uğraşıyorsunuz Allah kolaylık versin
Bu nöbetleri kim icat etti acaba Ben de şu anda nöbetteyim
Evdeyim ben de uykum yok burada takılıyorum sıkıldım ben de. Sen ne iş yapıyorsun
Ben de seyahatte oteldeyim, sıkıcı, mujabbet iyi olurdu
Şimdi geldim İstanbul a tırın içinde oturuyorum öyle boş boş
Hala burada isen edelim mi? Merak ettiğim şeyler var.
Evde yalnızım ve şifremi bulup kendimi buraya attım can sıkıntısı iste
Olur. Nöbet sistemi yorucu olmalı.
Kolay gelsin canım
Sağ ol canım☺️
Yatış yarın iş var
28 olsaydım sana yürürdüm dua et yaşım küçük 😁
Seni buldum da yaşın büyük bende kendi yaşıtlarımı bulur yürürüm dışarıda 😁😉
Nöbetler yoğun mu geçiyor sıkıcı mı geçiyor
Nöbet nasıl olur, zaman nasıl geçer, uykusuzluğa nasıl dayanılır hep merak etmişimdir
24 saat mi nöbet
Zor iş
Ne nöbetine gidicen konuşalım olur
Valla film, dizi takılıyorum sen neler yapıyorsun
koltuğa uzandım bakınıyorum öyle
Ne nöbeti reis 3-5 nöbetimi
Soru sorarsanız cevaplayım.
Olur valla edebiliriz
Şimdi burada mısın
Film, kitap vs
anlatacak neyin var
Olur. Hemşire misin?
Güzel. Yaş kaç
Nereye
Meslek ne edelim
sıkılıyorum ama yazan yok
Edelim isterseniz
Olur. uzanıyorum şu an
Güzel şeyler var aklımda
İyi nöbetler
Evde yatıss
Edelim hadi naber
Edelim bari
Ne nöbeti
Olur
Yanıyorum
@EfeÇerkez diğerlerine de gelmemiş
@EfeÇerkez çaktırma, görmemiş gibi davran
Aynı be iş ev ev iş
Meslek ne
Hastanelr yasak aşk cenneti diyolar dorumu bu
Olur ne nöbeti
Bekliyorum seni
Olur edelim
Ne nöbeti?
Oluur
Edek
Hemşire misiniz
Umarım ben de atanirim tıbbi sekreterim seneye mezunum ekpss puanım iyi alım açmalarını bekleyeceğim
İnsallah olmazsa mecbur duz memur yazarim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?