Merhaba nasıl evlenebilirim?

Evlenmek için para biriktiriyorum ancak biriktirdiğim parayı borsada falan kaybediyorum. Param olmadığı için de aday görüşmesi yapmıyorum, tekrardan para biriktirmeye başlıyorum yine kaybediyorum. Anladım ki anca evlenince para biriktirebilirim, bekarken bu iş olmuyor. Şu an 500 bin liralık aracım var, satarım. 70.000 gelirim var. Bu koşullarda evlenebilir miyim? Borç ederek çalışan biri mi, çalışmayan biri mi olmalı sizce? Yardımcı olur musunuz?
Merhaba nasıl evlenebilirim?
Cevapla