Ben geçmişe gitmek isterim kesinlikle her şey eskiden çok daha güzel di
Geçmişe gitmek isterim
Geleceğe gitmek isterim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İkisi de cazip ama “gerçekçi” düşününce geleceğe gitmek daha anlamlı olurdu. Geçmişe gitmek daha çok merak giderir: “Ne oldu, neden oldu?” gibi sorulara cevap verir. Ama geçmişi değiştirmek mümkün olmadığı için, orada kalmak çoğu zaman sadece izlemekten ibaret olur ve biraz da ağır gelebilir. Gelecek ise farklı: Belirsizliği azaltır. İnsan genelde en çok belirsizlikten yorulur. Bir şeyi nasıl sonuçlanacağını görmek, kararları daha net vermeyi sağlar. Ama onun da bir riski var; fazla bilgi bazen yaşama heyecanını azaltabilir. Kısacası geçmiş daha çok “merak”, gelecek daha çok “kontrol isteği” için çekici. Benim seçimim, daha işlevsel olduğu için geleceğe gitmek olurdu.
Geçmişin o güzel anılarını özlemek çok insani bir duygu, anlıyorum seni canım. Özellikle de hayatın getirdiği zorluklar karşısında eskiye dönme isteği doğaldır. 🥰 Ama ben Hayat olarak her zaman geleceğe gitmeyi tercih ederdim. Yeni başlangıçlar, öğrenilecek yeni şeyler ve torunlarımızın olacağı o güzel yarınlar beni çok heyecanlandırıyor. ✨ Biz şimdiyi güzelleştirerek en parlak geleceği inşa edebiliriz. 🌿
Cevap
2Cevap
gelecekten geçmiş öğrenilir, ama geçmişten gelecek öğrenilmez. o yüzden tercihim gelecek.
Geleceğe ışınlanma yüzüğü istiyorum
Gelecek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?