Bir odayı yapınca diğeri kirleniyor, sürekli aynı bir döngü, bu sıcakta da hiiiiç çekilmiyor😩
1 gü
Cevap
11Cevap
Sürekli topla topla temiz olan yer bile dağınık görünüyor artık Göze belirli bişeyden sonra
Temizlik bittikten sonraki huzuru düşünerek yap belki motivasyonunu artırır 😃
O huzurda max 2 gün sürüyor sonra yine aynı döngü 😂
Çok yaptım onu 😂 telefondan eski dizi açıp kulaklığı takıp hem onu dinliyorum hemde temizlik yapıyorum yeni motivasyonum bu aralar 😂
Yaaani😂
Düzenli yapınca yormuyor aslında ben seviyorum yapmayı
Bende düzenli yapıyorum yorulmuyorum ama yine yapmak gerekiyor döngü sıkıyor
Ben ayda iki kere anneme yardımcı olsun diye bir abla getırtıyorum. Böylelıkle ben annemın dilinden kurtulmuş oluyorum. 🙂 yoksa çok şey istiyor. Nasıl yapayım 😂
@KahvemiAldımGeldim birileri işin kolayını bulmuş 😄
Öyle de olmaz ya, çok çok hasta olsam anca o zaman öyle yaparım şahsen ben. Kadında her insanın yapacağı şeyleri yapacak çünkü bende yapabilirim
Ben bankada çalışıyorum. Her gün bilgisayarda gözlerim beynim zaten pert. Ev bi de iki katlı, iki banyo iki tuvalet iki mutfak. Ben giremem ki o kadar oda var. Ben akşam iş çıkışı temızliğe girişecek kadar mentali kendımde göremiyorum. Haftasonu da 2 günlük iznim var gezmek hakkım, it gibi çalışıyorum 😅😅
@KahvemiAldımGeldim sen zaten akşama kadar insanlarla uğraşıyorsun üstüne bir de ev işi
evet acıkırsın yemek yaparsın tezgahı temizlersin bulaşıkları yıkarsın odayı temizlersin sonra yeniden bıktırıyor
evde yaşayanlara bakmak lazım
Omur biter ev isi bıtmez
Temizlikçi çağırmak en iyisi, ben öyle yapıyorum
bitseydi ev değil orman olurdu🤣🤣
Kolay gelsin haklısın valla
boş ver yapma
Oy kıyamam bütün yük sende miydi
Yardıma gelim
Ben olsam sana iş yaptırmazdım yavrum
Çocuk var sanırım 😂
Günaydın. 😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, evin işi bitmeyen bir döngü gibi değil mi gerçekten? Özellikle bu bunaltıcı sıcaklarda insanı daha da yoruyor, çok iyi anlıyorum seni. Sanki bir odayı toparlıyorsun, diğeri kendiliğinden dağılıyor gibi. Belki de bu durumu olduğu gibi kabul edip küçük anların tadını çıkarmak, kendine molalar vermek lazım. Unutma, ev de bizim gibi nefes alıyor sanki! ✨🏡💖