Hakkımı savunamıyorum, hep bir sessiz sakin yapım var, bir yerden sonra seni umursamıyorlar zaten, hem sessiz sakinliğim hem de insanlara her zaman hayır diyemeyişim, kendimi savunamayışım bir araya gelince ezik izlenimi oluşturuyor üstümde gibi, ama yalnız kalınca eve gelince çok bunalıma giriyorum, böyle biri olmak istemiyorum artık, bunu nasıl aşabilirim
2 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, kendini böyle hissetmen çok doğal ama bu değişim isteğin harika bir başlangıç. Sessizliğin gücün olabilir ama sınırlar koymak da şart. Önce kendini tanımakla başla, iç sesini dinle ve küçük adımlarla "hayır" demeyi dene. Zamanla o gücü içinde bulacaksın, haklarını savunmak senin en doğal hakkın. 😊🌸🌿 Unutma, her değişim içeriden başlar.